Home » » Pergi Fun Fair Tapi....

Pergi Fun Fair Tapi....

!Assalamualaikum!

Dah lama aku nak pergi fun fair, tapi selalu je tak kesampaian...wuhuuu..memang sadess kalau sesuatu yang kita nak sangat tu tak dapat kan? so, tadi lepas pergi pasar malam, aku gedik-gedik ajak kawan aku pergi fun fair..tak kira nak pergi jugak!! *okay selalu ikut kepala aku ajee..hiii*

gambar google ya...tak sempat aihh nak ambek gambo bagai tadi..hiii


Sebelum nak pergi tu, bukan main pikir nak naik tu lah, nak naik nilah...hoohoho..macam-macam aku rasa nak main. Tapi masuk je fun fair, barulah terpikir.."alamak,,pakai skirt camne nak main benda pusing-pusing kan??"...kalau naik jugak...err dosa free jelah aku dapat...huu..so, tu lah motifnya aku nak citer pada malam buta ni...pergi fun fair tapi tak mainnn apa pun.

Walaupun tak main, aku dan kawan aku balik dengan rasa penat...penat sebab tengok orang main kata kawan aku...hihi. Yelah, tengok orang jerit sana...jerit sini...aishhh kita pun rasa bedebar sekalik...walaupun tak main..aku puas hati, sebab akhirnya hajatku kesampaian ;)


p/s: bila dah lama tak menaip ni rasa janggal pom adooo.. =P

11 comments

6 June 2014 at 08:54

lama dah tak pergi fun fair..

6 June 2014 at 09:06

@Ikha Mohd samelah..tu ar nk pergi jgak tuh..hiii

6 June 2014 at 09:50

Mesti kempunan nak main kan....

6 June 2014 at 13:00

waktu kecik dulu rajin lah..pastu main yg dpt benda free tu..:p

6 June 2014 at 15:46

hehehe. awat ceq p main fun fair pakai skirt.. adui...

6 June 2014 at 16:05

tengok orang main pun ok lah kann :D

6 June 2014 at 22:48

Lia ponn dh lme x gii funfair. Hihi..

8 June 2014 at 16:56

Seriously kta xpenah g fun fair cm tu. Teringin gk nk g tp xtau la ble

9 June 2014 at 03:09

tak pernah pergi pun..selalu tengok dari jauh je..sebab tak suka bersesak dengan orang ramai sangat..huhu..

11 June 2014 at 00:49

Salam..hahaha lahh yeke..akhirnya xdpt main2 ye..haa klw sy g funfair sy mmg suka gelakkan orang je, tgk ragam org main2 pemainan yg ada...sama lah, balik je penat sbb gelak je memanjang :P

eh, u pernah ber-online shopping di LAZADA? Jom join giveaway di blog sy..ada lebih Voucher Diskaun LAZADA sy nak bagi pd bloggers. Hehe :D

http://lynndamya.blogspot.com/2014/06/giveaway-voucher-diskaun-lazada-1.html

30 June 2014 at 10:09

lamanya dah x pi funfair ni .. rasa rindu plak zmn dulu2 time slalu merayau kt funfair

Jom Terjah : Buffet Ramadhan Casa Ombak


Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^