Home » » Kurung Kerawang Raya

Kurung Kerawang Raya

!Assalamualaikum!

Aip...aip...dah beli baju kurung raya belom?? haa bagi yang belom tu, sesuai sangatlah korang baca entry aku pasal kurung kerawang raya ni haa. Sekarang ni semua orang nak beli yang dah siap je kan? yela, sekarang ni dahla kain mahal..upah orang jahit pun sama mahal dengan kain....so, baiklah korang beli yang dah siap aje..hehe..betol tak?

Okay kali ni nak citer sikit pasal kurung kerawang yang lawa-lawa seperti kat bawah ni. Kurung kerawang mewah dan berkualiti memang jadi pilihan para gadis, mahupun makcik-makcik kan? oppss datin pom suka okay!!hehe..malas nk membebel ke hujung duniaaa...mohla usha-usah jap nohh.









Wahhhh banyak pilihan kan?? semua warna pun ada ni. Tema baju raya warna apa tahun ni??? mehlah beli untuk satu family, harga borong lagi murah ye gadis-gadis sekelian..hihi. Haa bagi yang memang berminat giloss dengan kurung-kurung kerawang ni bolehlah PM salah satu cara di bawah ni ya.


PAGES: BAJU CANTIK DAN MURAH
SMS/ WHSSAP: 0145224180

p/s: yang berminat tu cepat-cepat PM..sebab takut habis stok karangg..kempunan pulak aihh..hehe

10 comments

7 June 2014 at 03:05

caniknyaaa:)

7 June 2014 at 12:52

Sy masih lg pakai baju melayu 4~5 tahun lepas. Masih elok utk dipakai. Tp kadang2 nak gak merasa custom baju melayu yg dijahit oleh tukang jahit....

Entri terkini MINDAKABUR : Anak Kecil Terpisah Daripada Ibu Bapa Semasa Konsert Berlangsung

9 June 2014 at 02:57

lom beli baju raya lagi ni..bolehlah dok usha ni..thanks biela !

10 June 2014 at 01:21

cantik la..
:)

13 June 2014 at 11:37

cantik gak.. :)

20 June 2014 at 17:33

cantik2 baju orang perempuan ni.

25 June 2014 at 19:55

wahh chantekknyer blink blink., iHHkks

26 June 2014 at 22:46

ada diskonya tidak nih? salam kenal Karimunjawa

13 July 2014 at 22:58

Assalammualaikum.. Salam UKHWAH..
Nak minuman EPHYRA secara PERCUMA??
Nak NOVEL secara PERCUMA??
Nak topup secara PERCUMA??
Nak tahu apa hadiah MISTERI yang disponsor?
Jom join GA Raya SPECIAL by Azyan Ramle ni!!!
Inshallah peluang semuanya sama rata..
http://azyanramle.blogspot.com/2014/07/ga-raya-special-by-azyan-ramle.html

19 June 2015 at 19:38

Bagus bagus ya

Paket wisata karimun jawa http://maniaxtour.com/

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^