Home » » Hambek Kau Nak Sangat!

Hambek Kau Nak Sangat!

!Assalamualaikum!

Kerungsingan tahap dewa bila aku balik kampung ni adik-adik, mak ayah, saudara-mara serta sepupu sepapa cakap aku makin berisi! adess..tu lah, dulu bukan main lagi aku nak gemuk sangat kan?? nahhh hambek kau nak sangat bielaa oiii T_T

Memanglah tak gemuk gedempol, tapi takut jugak kan? so, duk rumah sekarang...aku kawal makan aku. Kalau ambek nasi tu, letak sikit je...aishhh baru aku tahu bertapa susah orang nak diet ni kan? dulu aku sedap mulut je nak makan ape..sampai boleh telan 3 pinggan nasi sehari!!



Masa kurus tu tak mahu bersyukur, bila berisi ni barulah nak jaga...manusia..manusia..manusia...owhhhhh. So, sekarang aku dah sedikit insaf..hehe. Hari ni baru try bersenam sikit, pastu tengok kat dapur ade teh herbalife bapak aku punyer, aku bancuh jugak..nak try..mane tau boleh turun KG aku ni haa..hehe..kalau ok baru boleh beli sendirik punyer pulak kan?

p/s: hari ni, menu utama aku sayur air aje...stress jugak diet buat si pemakan tegar macam aku ni yeee


10 comments

6 April 2014 at 02:21

diet2 jangan tak diet..minumla slimfast diet conform turun ber kg2..hehe

6 April 2014 at 02:38

@shahida rahim berkesan ke? cam best je..hehe

6 April 2014 at 02:54

masa gemuk nak kurus dan sebaliknya... ne lar mcm2 ragam manusia... hihihii... xpala gemuk comel apa... hehehe :D

6 April 2014 at 03:08

Diet2 tu jgn sampai terjejas kesihatan pula.
Salam kenal drpd Kak Farrah :)

6 April 2014 at 03:10

situasi kita sama. Dulu orang selalu dok ejek kurus keding. So, bila da berisi, memang berisi gile. Ada ckp gemok la ape la. Mula dah risau. Dan sekrg telah jalankan diet yg ketat dan tak seimbang. Nasi pun makan sepinggan je skrg.

6 April 2014 at 03:22

hehe...kalau berkesan kene share tu..nak kurus jugak..haha..

6 April 2014 at 08:13

kak biela tak gemuk pun lahhh. jangan risau ;)

6 April 2014 at 11:43

jangan gemuk. susah. macam saya. huhu

8 April 2014 at 06:44

samelah..dulu pun nak berisi sikit..dah berisi sikit menyesal =__='

21 April 2014 at 02:40

sama laaaa.. huhuhu.. skang dah tembam sket.. masa kurus dlu xnak jgaa.. sob..sob..sob..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^