Home » » Kuasa Instagram Yang Korang Perlu Tahu

Kuasa Instagram Yang Korang Perlu Tahu

!Assalamualaikum!

Sebelum aku ada instagram, aku heran..kenapalah kawan-kawan aku ni suke sangat beli baju, dress, blouse, dan macam-macam lagilah kat instagram. Lepas aku ada instagram, baru aku tahu kuasa instagram ni sebenarnya..hehe.



Kuasa instagram yang korang perlu tahu ialah pada "gambar". Biasanya kalau kat facebook kita tengok status dulu baru gambar kan? Tapi kat instagram kita tengok gambar dulu baru status. Kadang-kadang tak tengok langsung pasal apa yang dia gitau sebab lihat gambar je yang lebeyyy...camnelah tak terbeli baju semua bagai tu..T_T.

Disebabkan kuasa instagram ni...malam ni je aku dah beli dua barang..hihi. Aku ni memang pantang sikit nampak yang lawa, tapi yang peliknya kalau barang ada kat depan-depan tak terasa nak beli pun. Tapi bila dalam gambar semua nak...haa nampak tak kuasa gambar kat situ???

So, sesiapa yang memang kaki shopingg dan sedang nak jimat sekarang...plezzz jangan bukak instagram..nanti macam-macam korang nak beli..hahaha. Tapi...tapii...kalau amat memerlukan memang kena bukak..dan aku tadi pun memang sengaja bukak..sebab cari tudung dan kasut untuk SBB nantilahhh..hii.


p/s: dua jam depan instagram pun takpe, tak bowinkk layan gambar oiii..

12 comments

2 March 2014 at 08:19

ok..ssy bukan setakat x bukak..memg xde pun..hehe..alhamdulillah sy terselamat..sbb skrg mood sy mmg nk beli brg on9..hehe..=)

2 March 2014 at 08:26

beli ape mek.hehehe

2 March 2014 at 08:54

skang ni akk lagi suka layan IG dr FB

2 March 2014 at 10:30

Cuma 1 je yg seram dgn instagram ni...keseronokan share pix memyebabkan kekadang kite terlupe aurat kite pun kite share n ditonton berjuta mata diinstagram...adehh dosa 24/7...seram if mati x sempat padam pix mengarut camtuu..naya ye tak...baru nk masuk syurga..kne tahan gegara pix lagu tu...huhuu

2 March 2014 at 16:50

saya tak de akaun instagram... huhuhu (rasa macam ketinggalkan zaman pulak...)

3 March 2014 at 01:38

Ada IG tapi tak guna pon. Bleh try nih..

3 March 2014 at 01:45

dulu xcited upload gambar selfie dalam ig..tapi skg dh kureng dah..xde mood nak berselfie.. mungkin peralihan umur kot..hehe

3 March 2014 at 05:30

akk kalau tengok, sekadar tgk je..xde lagi la smpai tershopping..hehe

3 March 2014 at 05:30

saya pula menjual barang mistine kat instagram ^_^

3 March 2014 at 07:58

bukak ig konfem wallet jd nipis.. *fuhhhh mengeluh

4 March 2014 at 03:10

Hahahah.. zara yg bru bjinak2 ngan insta.ni pon dah mlekat sgt .. mmg best guna insta. Yg nk shopping tuu.. sila2 laa ygk instaa.. mmg byk brg2 cantekk.. dr baju..smpai laa bracelet etc. Mmg osem.. tp stakat ni. Zara blom bli lg brg dr khidmat insta ni.. haha

4 March 2014 at 03:29

Assalamualaikum dik Nabila..akak ada akaun Instgram..tapi jarang sangat nak buka...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^