Home » » Disaat Kita Gembira Ada Yang Menangis

Disaat Kita Gembira Ada Yang Menangis

!Assalamualaikum!

Semalam masa hepy-hepy kat Sepetang Bersama Blogger, tiba-tiba dapat berita yang pesawat Mas MH 370 menuju ke Beijing terhempas. Ya Allah, terkejut jugak dengar masa tu. Bukan sorang dua dalam pesawat tu, beratus-ratus jugak.



Setakat ni berita yang sebenar belom diketahui, apa yang penting sekarang..marilah kita sama-sama mendoakan mereka supaya semuanya selamat. Tak payah tulis macam-macam lagi tanpa usul periksa...sebab ramai ahli keluarga yang terlibat masih menanti jawapan yang tepat.

p/s: macam-macam citer aku dengar, tak tahulah yang mana betol..huu =(

9 comments

8 March 2014 at 18:22

mmg mcm2 cter yg kuar tp mana yg sahih xtau lg

8 March 2014 at 18:33

doakan saje yg terbaik.. byk sgt spekulasi.. ramai dh jd wartawan.. kite dgr je dr pihak yg sepatutnyee..

8 March 2014 at 18:45

assalamualaikum sis..yer sama2lah kita semua berdoa semoga semunya selamat dan usaha mencari dipermudahkan olehNya.

8 March 2014 at 18:47

assalamualaikum..nabila

tragedi yg mengemparkn skrg...

ayie ada buat entri poster khas sbg simpati pd apa yg berlaku..jom sama2 support.

9 March 2014 at 01:07

tak boleh bayangkan pesawat ni terhempas. Mesti semua penumpang takut.

10 March 2014 at 05:51

Assalamualaikum dan salam singgah malam dik Nabila...semoag semuanya dalam keaadan selamat...kita hanya mampu berdoa untuk keselamatan mereka semua..

10 March 2014 at 07:52

kita doakan yang terbaik buat mereka semua.

11 March 2014 at 01:15

Berat mata mmandang berat lg bahu yg mmikul..semoga mh370 dapat dtemui dgn segera..

11 March 2014 at 08:14

Menanti berita yang baik dan sentiasa berdoa.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^