Home » » Aku Punyer Baucer buku

Aku Punyer Baucer buku

!Assalamualaikum!

Terubat sikit kekecewaan sebab tak dapat BRIM tapi dapat baucer buku 1 Malaysia ni..alhamdullilah, boleh jugak beli buku-buku sekolah..hahaha. Aku ingat lagi masa mula-mula dapat aku punyer baucer buku dulu, semua buku nak aku nak beli...yang pasti bukan buku belajar...errr banyak komik kot...hihi




Tapi sekarang kan dah tahun 3, tak kan lah nak jadi macam budak-budak lagi kan? beli satu dua komik cukuplah kan?*nak jugak*. Aku punyer baucer buku yang baru je dapat tak sampai sebulan lagi, dah tinggal dua keping kat atas tu lagi. Yang lain dah abis beli buku belajar..alhamdullilah, boleh jugak guna untuk beli buku sem ni.

p/s: esok nak beli satu lagi buku, so tinggal lagi satu untukk belii buku yang macam-macam..kehkeh

7 comments

20 March 2014 at 09:10

Belum dapat lagi baucar buku. Hmm

20 March 2014 at 10:00

Alhamdulillah, rezeki adik kan..syukur...
jimat2 beli buku tu nanti...hehe

20 March 2014 at 11:19

Best bila dpt baucar buku ni. Macam2 buku boleh beli....

Jemput singgah sini...
http://mindakabur.blogspot.com/2014/03/bb1m-yang-terakhir-untukku.html

20 March 2014 at 16:31

Mesti seronok dapat baucer buku... nasib akak dah tua.. tak dapat.. kalau dapat.. mesti berpesta di kedai buku hehehe

20 March 2014 at 17:13

Tahniah..BR1M tu boleh buat rayuankan..

24 March 2014 at 08:08

Alhamdulillah. . Rezeki =D

27 March 2014 at 04:14

Saya punya belum ambil lagi T__T


Ikhlas,
profhariz.com

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^