Home » Unik! 7 Orang Ini Mirip Manusia Terkenal Dunia

Unik! 7 Orang Ini Mirip Manusia Terkenal Dunia

!Assalamualaikum!

Semalam aku tengoklah you tube, layan lagu dan macam-macamlah. Tiba-tiba tertarik nak tengok "ON THE SPOT 7 orang berwajah mirip tokoh dunia". Layan punya layan, wahh unik sangat sebab 7 orang manusia biasa ni sangat mirip dengan manusia terkenal di dunia.

Siapakah 7 orang manusia yang mirip dengan tokoh di dunia ni?? korang boleh layan youtube bawah ya, aku dah berapa kali ulang...sebab wajah mereka sebijik sama!! Tak puas tengok, takjub pun ada...indah sungguh ciptaan Allah ni ^___^




p/s: camne?? sama kan?? susah nak cari muka sama kat dunia ni..tapi memang ada

17 comments

17 February 2014 at 00:36

ngah cari mirip wajah sama ngan Am tak jumpa. hoho
tp yg kpop tu mmg sma yg pkai tdung sweet chery ^_^

17 February 2014 at 00:54

<-- sama dengan taylor lautner kbai haha

17 February 2014 at 00:58

nasib baik tak jumpa lagi. hihi :D

http://nurulzayani.blogspot.com/

17 February 2014 at 01:08

subhanallah.. sama ! seiras muka zara blom jumpa lagiii.. heeh

17 February 2014 at 01:14

siaplah muka cam akk gaknye..hhee

17 February 2014 at 01:32

@Aminin memang suwitt

17 February 2014 at 01:32

@Khai Artzfar OHH TIDAKK...xsamelah khai...

17 February 2014 at 01:32

untung la..muka sama plus comel lagi tu.hihi

17 February 2014 at 01:33

@Zayani Zulkiffli akak pun xjumpe lg dik..hehe

17 February 2014 at 01:33

@Zara Nurhaidah same kan??jles2

17 February 2014 at 01:33

@msredcheesecake InsyaAllah mmg ade kak..xjumpe je lg ;)

17 February 2014 at 01:37

@ain syafieqa tu lah pasal..jeless ni...hiii

17 February 2014 at 01:38

macam tak pecaya ja sama...muka saya belum jumpa lagi yang sama..hehe btw, jemput singgah and follow sekali eh...:)

http://duniaaqumong.blogspot.com/

17 February 2014 at 03:17

Assalamualaikum dan salam singgah sini...macam kembar lau kita tengok..orang kata kita ada 7 kembar kat dunia ni...tapi Diana belum pernah lagi jumpa kembar Diana...

17 February 2014 at 04:25

paling comel tetap rabiatul afifah . hehe ^^

17 February 2014 at 23:11

memang unikkan

27 March 2014 at 00:01

Ingin jana pendapatan lumayan dgn mudah dan cepat tanpa modal,tiada penipuan??? click - http://tasks4job.com/?refer=57311

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^