Home » » Puding Roti Yang Tak Menjadi

Puding Roti Yang Tak Menjadi

!Asslamualaikum!

Ni citer semalam punyer, bila adik aku cakap dia nak buat puding roti. Aku suruhlah dia buat puding roti yang biasa orang buat tu kan...ni dia cakap dia nak buat puding roti bakar. Okay, fine...mula-mula dia bakar roti tu lepas tu rendam dengan air...ermm memang pelik dah aku tengok masa tu...hehe.

Lepas je buat semua mengikut resepi yang dia ada, dia pun letak dalam peti nak sejok kan roti yang tadi. Aku pun pergilah usha-usha dalam peti, aikk kenapa roti ni hanguss semacam je. Okay tak apa, maybe wajah buruk tapi bile makan sedap..hahaha. Sejok sikit tu, terus aku makan...errr rasa kehangusan puding roti ni...nahh..korang tengoklah sendiri puding roti adik aku ni...*jangan gelak okay??hihi*

yang hitam-hitam tu sebab hangus...hahahaha

Aku makan sikit je, terus tak jadi makan. Mak aku pulak gelak je tengok puding roti adik aku tak menjadi ni. Mak aku cakap bazirkan roti je, tapi bagi adik aku yang suka masak ni dia cakap takpe..." Masak ni kena buat eksperimen dulu"..adess...tergelak aku kalau teringat balik...yang pasti adik aku sorang ni memang kaki masak...nasib baik masak kek cheese sedap...hewhew

p/s: buat adik aku, teruskan mencuba sampai jadi yekkk......=P

10 comments

3 February 2014 at 20:12

mencuba tu penting..betul kat adik awk..kena buat experiment..pratice make perfect :)

3 February 2014 at 20:13

takpe cuba lagi wat nanti

3 February 2014 at 20:19

cuba akk dia plak buat puding roti...hhee

3 February 2014 at 20:19

@Azhafizah Md Norbetol tu kak..hehe

3 February 2014 at 20:20

@Syah Eidabetol2...cube dan terus cube ^_^

3 February 2014 at 20:21

@msredcheesecakeakak dia buat lagiah xjadikkk...hahahaha

3 February 2014 at 20:24

xpe..bnda 1st try mmg kena konsep try n error..hehe..btol la tu kena experiment dulu..=)

3 February 2014 at 21:22

rajin adik nbila kan. cx suke puding roti. sgt suke. huhu. good luck for future adik nabila! :)

3 February 2014 at 23:29

trial and error la ne kiranya hehe

4 February 2014 at 06:53

cuba terus cuba smpai jd...baru belajar namanye kn.. :) xmnjd kalo blh mkn dn sedap bedal jer hehee..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^