Home » » Mee Rebus Mak

Mee Rebus Mak

!Assalamualaikum!

Tengah lapar-lapar ni memang sedap makan masakan panas kan?hee..masakan panas yang paling aku suka tentulah mee rebus mak aku ni. Aku tak tahulah korang paggil apa mee sup camni, tapi aku panggil mee rebus kuning..sebab mee dia warna kuning...heee

Malam ni mak aku masak mee rebus kuning ni, alhamdullilah..sedap sangat. Yela, semua yang mak kita buat sedap kan? Kalau pergi kedai, aku tak suka sangat order mee kuning ni..sebab diorang buat rasa pahit sikit. Maybe tak cuci sepenuhnya, tu lah pahit kan? ermm...yang peliknya kalau kita buat sendiri takdelah pahit camtu...T_T

ade telur tu yang sedap tu..hehee


p/s: kalau letak sos cili lagi sedap kan?kan?hehe...yummmyy..bye

22 comments

6 February 2014 at 05:20

Ya Allah... Sedap nye nampak....

6 February 2014 at 05:21

@msredcheesecakemeh makan mehh =P

6 February 2014 at 05:37

betul tuuuuu.kalau xbasuh betul2 dia jadi pahit. hehe
letak sos + kicap + cili. pergh. mengancam

6 February 2014 at 05:50

yummy...tdpg plak wt mee goreng aym.da lma xmkn..

6 February 2014 at 06:08

buat lapooo malam2 ni :D

6 February 2014 at 06:12

nak semangkuk boleh tak biela??? he he he...

6 February 2014 at 06:13

sedappp nyerr ..nak sikit..ehe..
btol2..ade telur ,penambah selera...=)

6 February 2014 at 07:32

Betul tu.. kalau buat sendiri kebersihan lebih terjamin...

6 February 2014 at 08:43

masakan mak memang sedap,,, rindu lak masakan mak MrJocko :)

6 February 2014 at 08:43

gulp! lapor den melihat nyo

6 February 2014 at 08:53

mee rebus mcm lain la..mcm mee sup pun ada..

6 February 2014 at 08:56

terliur tengok..

6 February 2014 at 09:32

saya tak minat sangat mee rebus sebab rasa kuah dia macam pekat..tapi kalau orang bagi, makan je..hihih

6 February 2014 at 19:58

masakan mak mmg xda sepa bleh lawan.. even masterchef pon kalah.. hehehe..

6 February 2014 at 20:14

haah betol2.. kalo kat kedai, rasanye dorang xde celur / siram air suam @air panas dulu kat mee kuning tu.. sb tu rasa kapur tu kuat lagi bile kite mkn :P

tp mak mmg terbaekk la kan? hehe.. lapor pulak ana tgk mee rebus tu ha huwawawa

6 February 2014 at 20:14

sedapnya tengok..hii masakan mak memang sodapp =)

6 February 2014 at 20:19

yumyum~
nampak sedap.
http://nurulzayani.blogspot.com/

6 February 2014 at 23:44

wah. sedapnya. terliur pula tngok

7 February 2014 at 00:18

sedapnya nampak !!

7 February 2014 at 00:47

Kalau kat johor tk panggil mee rebus, panggil mee sup je.. sbb mee rebus kuah dia lain.. macam kuah kari tp ade kacang. and pekat+manis2 sikit.. heee

7 February 2014 at 02:53

sedapnye makan panas²..Drooling suda :(

9 February 2014 at 01:39

Wahh...sedapnya Sis..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^