Home » » Gemuklah Kalau Makan Kek Selalu

Gemuklah Kalau Makan Kek Selalu

!Assalamualaikum!

Minggu lepas makan kek cheese pandan, haa...hari ni makan lagi kek cheese oreo. Owhh badan aku yang semakin naik ni, semakin gemuklah kan? Gemuklah kalau makan kek selalu, camne tak gemuk kalau kek cheese melimpah ruah yang camni..huhu.

Ceritanya bila sepupu aku suruh adik aku buatkan kek cheese jugak. Diorang buat, aku tengok je..hehe. Tak minat sangat buat-buat kuih ni, tapi kalo makan serah kat aku lah..hihihi
nah..makanlah puas-puas kek cheese oreo ni ye..hehe

p/s: Korang suka kek cheese jugak ye?bolehlah ambek resepi yang aku update minggu lepas kat SINI ye..^_^

13 comments

2 February 2014 at 07:42

perghhh... leh tahan lame tak makan kek pandan, yg cheese mmg tak penah lg

2 February 2014 at 07:50

wah wahhhh.. macam sedap jee.. :D terliuq..

2 February 2014 at 07:56

sedapnyaaa.. tetiba rasa lapar.haha :D

2 February 2014 at 08:09

@Palyhahaha..trylah buat kek cheese pulak

2 February 2014 at 08:10

@Hana Jalilsedapp smpai jilat mgkuk...=P

2 February 2014 at 08:10

@Nur Inaniyummyyy ^_^...trylah dear

2 February 2014 at 08:25

kek cheese pandan sedap ke? kek cheese oreo ni buat orang lapar pula

2 February 2014 at 14:09

sedapnyer! mai pn pantang klu benda2 mcm ni...pas makan baru pikir berat naik..hehe

2 February 2014 at 15:42

cheese cake adalah all time fave akak biela... ^_*

2 February 2014 at 18:36

Sedap nih.. terliur den.. :)

2 February 2014 at 19:16

xp. biela dah kuriuh. buleh mkn byk2. hehe

2 February 2014 at 19:19

hehehe...sedapnya...
^________________________________________________________^

3 February 2014 at 12:38

oreo <3

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^