Home » » Bila Duit PTPTN Lambat Masuk

Bila Duit PTPTN Lambat Masuk

!Assalamualaikum!

Owhh rasa agak kepelikan semester ni, sebab duit PTPTN belum masuk lagi. Biasanya sebelum daftar semester baru ni duit dah masuk dah. Haa bila duit PTPTN lambat masuk, memang semua budak U lah berjimat-cermat termasuklah aku dan kawan-kawan aku yang lain...T_T

Err faham-faham jelah, bila dah dapat duit PTPTN ni..macam-macamlah nak dibelinya...nak ke situ..nak ke sini..nak shopping..nak kaweng??hehe..jadi semua rancangan tergendala kejap duit tak masuk..hihi. Aku dan kawan-kawan aku pun tak boleh nak buat projek setiap kali awal semester lagi ni. Dengar-dengar 28 ni masuk..tapi tak tahulah betol ke tak...wuuu

Projek apa??? shoppinglahh..akhir semester nanti konfemlah dah pokai..hahaha

p/s: duit PTPTN U korang dah masuk ke??untunglahh kalo dah masuk ;)

17 comments

18 February 2014 at 03:46

lama dah masuk.. skrg turn membayar lak.. haha

18 February 2014 at 03:48

KITA punya tak masuk lagi huhu T_T

18 February 2014 at 03:50

@Paly tu memang wajiblah bayar..haha

18 February 2014 at 03:50

@Farisya Anastasyia nagdelah syirah =P

18 February 2014 at 03:52

sama la kita, awal2 sem memang selalu g shopping baju kat jalan TAR. hehe..

18 February 2014 at 03:52

Assalamualaikum. Salam sejahtera. Jom meriahkan GA 1 ANIVERSARY SEMEK dan MAMAT.

18 February 2014 at 04:29

duit pt yaya pun belum masuk lagi ni,,huhu

18 February 2014 at 04:52

ha3... blom masuk ek?.. teringat zaman sengsara masa belajar kat U dulu menunggu PTPTN masuk..

18 February 2014 at 05:23

PTPTN jgn membazir yeee

18 February 2014 at 07:08

lepas final exam baru masuk..jenuh nak berjimat..=_="..tapi ok la simpan siap2 untuk sem pendek,hehehe

18 February 2014 at 07:25

kann tu laaah , sheero punn baru duk bising2 ni , dengar kata awal mac baru masuk

18 February 2014 at 15:29

penyalahgunaan wang ni..haha

18 February 2014 at 17:34

tengah menunggu duit ptptn juga. banyak nak bayar sem ni kalau kena duduk rumah sewa.huhu..kena kurangkan shopping

18 February 2014 at 18:23

salam singgah. sekarang masa untuk bayarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ptptn :D

18 February 2014 at 19:08

UUM 24 NI BARU MASUK...LAMBAT KAN SEM NI...HUHU

18 February 2014 at 21:42

duit PTPTN mmg best time belanja..nak bayar nanti seksa.. haha...

21 February 2015 at 03:43

looks like..this year (2015) would be the same
lecture will be starting on the next Monday, but seems, no information about PTPTN
*I was looking for the date actually, n end up reading this post XD

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^