Home » » Balik Ke Nilai

Balik Ke Nilai

!Assalamualaikum!

motif gambor? nampak comey..so, je tepek jelahh =P

Rasa macam tak caye je, malam ni dah ke balik ke Nilai. Cuti sem kali ni rasa macam kejap je..hihi..mana puas loll duk rumah *asyik makan tidow je*..opss badan pun dah gemokk semacam aku tengok ni haa...tapi relax aje, aku cek hostel...aku dapat rumah tingkat 8!!wohaaa..memang nak aku kurus ni..T_T

Walaupun dah balik ke U, aku tak kan abaikan blog macam dulu-dulu..sekurang-kurangnya satu hari tu mesti ada satu entry kan? InsyaAllah..kalau tak entry panjang pun, pendek-pendek pun acilah..hew..tapi aku tengok jadual semester macam tak padat sangat, jadi okaylah kalau nak meroyan dalam blog ni setiap hari..hahaha.



Haa..nampak tak jadual tu? hari jumaat ada sekelas je, so..macam biasa kami akan bodek lecturer pindah hari lain...hehe..hari Jumaat bolehlah dah start cuti weekend..err kalau bolehla. Hurmm sebenarnya aku tak kemas barang lagi nak balik Nilai malam ni..jadi dari aku duk potpett kat sini baiklah rasanya aku bla dulu ya??daaa...tata..titi...tutu...*owhh budak-budak sangat*

p/s: tiba-tiba rasa malas giler nak kemas barang...owhhh Nilai...

9 comments

15 February 2014 at 00:50

oh..kaunseling..^_^

hehe..selamat kembali meneruskan perjuangan ye..=)

15 February 2014 at 00:54

Jumpa kat dataran Nilai.. hehe :D

15 February 2014 at 01:28

selamat meneruskan pengajian .. hihi :)

15 February 2014 at 01:33

selamat meneruskan perjuangan sehingga berjaya..

15 February 2014 at 02:00

selamat kembali study biela..dekat dah kita senegeri sembilan gitu :)

15 February 2014 at 03:48

akk blik dulu yer..dayah smbung cuti walaupun kwn2 da ajk blik usim -_-' tp still x nk blik lg..hoho..aci la yer..selamat pulang akk

15 February 2014 at 06:56

hehe.dulu sllu cmtu gak.asal jumaat stu kelas mesti bodek tukar. snggp bt kls mlm janji jumaat takde spy dpt cuti 3 hri.haha..

15 February 2014 at 19:05

pandai bodek lecture..hahaha

16 February 2014 at 02:09

kuat teh bodek mek.hehehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^