Home » » Rezeki Yang Tak Disangka

Rezeki Yang Tak Disangka

!Assalamualaikum!

Rezeki yang tak disangka yang aku nak citer malam ni ialah hadiah yang aku dapat masa exam hari tu. Ceritanya camni, pada satu pagi...ada sorang perempuan kol aku..camni bunyinya:

Perempuan: Salam, ni cik nabila ke?
Aku: Ye saya?
Perempuan: Camni, saya nak bagi hadiah awak yang tahun lepas, keychain..hadiah tu saya dah pos, tapi sampai kat rumah saya balik:
Aku: Owh..tak apalah, saya halalkan je.
Perempuan: Tak bolehlah camtu, ni hak awak..bagi alamat, nanti saya pos lagi.
Aku: Yela..terima kasih.

Owhh...terkejut aku, hadiah tahun lepas? aku menang apa?aku pun dah lupa. Tulah aku ingat nak halal jelah kan, kesian pulak budak ni kena pos balik. Tapi budak ni macam bersungguh je nak bagi balik, aku pun bagilah alamat aku kat dia. 

Alhamdullilah, hadiah tu selamat sampai kat rumah aku pada minggu lepas. Terkejut aku, bukan setakat keychain, malah ada tudung, handsock dengan keychain comel. Terima kasih sangat kat budak ni, maaf sangat-sangat lupa nak tanya nama. Apa pun sekali lagi thanks buat perempuan misteri ini...hehe

mana handsock?dah bagi kat adik..hihi
p/s: terkilan, sebab tak tahu nama dia..huhuhu..sorry.

10 comments

24 January 2014 at 06:58

nabila menang giveaway kottt. hehe. cer ingat balik :)

24 January 2014 at 07:04

Thniah,,,rezeki biar lma mna pun dtgnya akn smpi kt tgn kta jg :)

24 January 2014 at 07:20

comelnya tudung.ehhehe

24 January 2014 at 17:42

tahniah dapat rezeki yang tak sisangka-sangka, lebih lagi pula.

24 January 2014 at 18:06

Alhamdulillah.. ^______^

24 January 2014 at 18:48

rezeki jan d tolak.. lg pon dia ikhlas nk bg tu.. hikhik..

24 January 2014 at 23:18

mudahan dia ada baca entri biela

24 January 2014 at 23:56

rezeki ler tu.. :)

25 January 2014 at 05:24

bila nk bagi hadiah kt kita ni haha

25 January 2014 at 05:32

rezeki sis :)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^