Home » » Pagi-pagi Dah Makan Nasi Minyak??

Pagi-pagi Dah Makan Nasi Minyak??

!Assalamualaikum!

Haa pagi ni nak citer pasal nasi minyak pulak. Semalam bila aku makan nasi minyak pagi-pagi, aku teringat yang kawan aku luar dari negeri Terengganu dan Kelantan tak tahu pun yang pagi-pagi kat tempat kami ada jual nasi minyak. Bukan nasi minyak je, nasi dagang, nasi kerabu...semua jual di pagi hari..hehe..memang makanan beratlah orang kata.

\
nasi minyak pagi semalam..hihi

Aku ni belajar kat Negeri Sembilan, rindu sangat nak makan makanan berat camni pagi-pagi..hehe..kalo kat ganu ni, pagi-pagi macam makanan ada. Jadi kalo korang datang kat Terengganu, janganlah lupa try makanan berat untuk breakfast, konfem sampai tengahari korang rasa kenyang lagi tau. Aku citer ni sebab manalah tahu, tiba-tiba korang pergi melancong kat ganu ke, janganlah terkejut pulak kalo pagi-pagi ada nasi minyak, bukan mase kenduri je ade tau..hehehehe.

p/s: pagi ni, makan nasi kerabu pulak aihhh...yummmyy..hihi

3 comments

21 January 2014 at 20:00

Assalamualaikum... ermmm sedapnya nasi minyak tu..

21 January 2014 at 20:24

wah pagi2 dah makan nasi minyak... ^_^... akak jarang makan heavy breakfast...

21 January 2014 at 20:47

hebat ye..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^