Home » » Macam-macam Coklat Ada

Macam-macam Coklat Ada

!Assalamualaikum!

Awal pagi tadi, aku pergilah rumah nenek aku..ingatkan pagi ni kena jaga nenek, rupanya tengok-tengok emak saudara aku yang tinggal di Perak tu balik jugak. So, berbual-bual dengan dia..macam-macamlah, pasal belajarlah...pasal family dan macam-macam lagi. 

Abis je berbual rancak tu, aku pun ingat nak baliklah...hehe..sebelum balik tu, emak saudara aku yang baik hati tu...suruh aku tunggu jap...aku ingatkan apalah, rupanya...dia pergi ambik coklat....ermmm macam-macam coklat ada.

korang suke yang mana??hehehe

Alhamdullilah, rezeki di pagi hari...hihi...mak saudara aku aku cakap, coklat ni dia beli kat Langkawi. Aku bila tengok je dia bagi coklat, rasa nak melompat pun ada...al-maklumlah aku ni hantu coklattt..lagi-lagilah coklat Daimmm ni... =P


p/s: macam-macam coklat ada...ambiklah yang mana korang berkenan ye..bye!! hahaha

18 comments

30 January 2014 at 19:41

mak aihh sodapnya :)

30 January 2014 at 19:54

nak coklat kiss please! :)

30 January 2014 at 19:59

Ya Allah sodapnya :D

30 January 2014 at 20:07

Adoi.. jeles melampauu nihh.. :D

30 January 2014 at 20:09

nak jugak! Daim pun sedap ..bueno pun..kisses pun..haha..
best nye..selamat makan yea..=)

30 January 2014 at 20:56

melelah air liur tengok coklat2 ni. Coklat kat KL mahal sangat -_- Huhu

30 January 2014 at 21:16

nak kisses ngan kinder bueno plishhhhhh

31 January 2014 at 00:15

suka semua. yang paling suka tahap kamehameha tu mestilah kinder bueno.

31 January 2014 at 01:07

wah..daim..best tu

31 January 2014 at 03:48

Sedapnyaaa ya allah. MENGIDAM di buatnye kak.

31 January 2014 at 04:22

halamak ada daim lerrr

31 January 2014 at 04:24

@Nur Inani
ambeklah satu kak...hehe

31 January 2014 at 04:25

@NinaAzsila-.sila...jgn malu..haha

31 January 2014 at 04:25

@Anis Zahidiaummmm...

31 January 2014 at 04:25

@Noratiqah Adibjgn jles2...xbek nohhhh

31 January 2014 at 04:26

@Ai Syahsemua sedappplahhh..hehe

31 January 2014 at 04:26

@Yanie Andierahhamboiii..mngidam??ade isi ke tu??? =P

31 January 2014 at 04:45

syira nakk..tp pos laa :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^