Home » » Tahniah Alia!

Tahniah Alia!

!Assalamualaikum!

Alhamdullilah, teramat gembira hari ni bila dapat tahu adik bongsu aku Alia dapat 5A dalam UPSR. Rasa macam nak lompat-lompat bintang je..hihi..tahniah Alia!! tahniah sebab Alia dapat apa yang Alia nak selama ni..dan tahniah sebab dapat membanggakan emak, ayah, dan kami adik beradik..hee




Semalam baru bercakap dengan Alia ni, kalau dapat 5A nak pergi mana kan?dia cakap nak pergi sekolah Imtiaz jugak macam adik aku sorang lagi..hihi..dia tanya aku, nak bagi apa kat dia kalau dia dapat 5A..aku just cakap, aku akan bagi seringgit satu A..kejam tak aku?hahaha*super kejam kan?*

Adess, aku gurau jelah..sebenarnya aku tengah pikir lagi nak bagi apa kat adik bongsu aku sorang ni ha..nak bagi hanset ka?duit ka? baju ka? amboiii..banyak duit aku..hahaha..sabar dulu ya alia..insyaAllah nanti ila beli hadiah best-best kat alia ye =P

Buat alia, ini baru permulaan hidup awak..jangan dapat je 5A terus nak senang lenang ya! Perjalanan awak tu masih jauh, dan buat adik-adik UPSR yang kurang berjaya..jangan putus asa sebab masih banyak peluang yang korang ade pada masa akan datang..insyaAllah.

ni lah adik aku alia yang gedik lagi manja..hahahaha*mohon jangan marah*


p/s: pejam celik, tengok-tengok semua adik beradik dah besar*cepat je masa berlalu*

15 comments

14 November 2013 at 01:27

alhamdullilah, bijak..:)
teruskan perjuangan adek alia..:D

14 November 2013 at 01:29

wahh tahniah! kite ni ade persamaan.. haha . yeker? Nme Lia yang sebernar pon "Alia" and,, Lia pon dpt 5A .. haha. kim salam kat die.. Lia pun nk msuk imtiaz jugak. Imtiaz dungun ! :D Nanti lia update entri,, akk bce eh? ahaha

14 November 2013 at 01:45

@♥ Lia Abdillah ♥
yke lia??tahniah lia sbb dapt 5A..xsbar nk bce entry lia pulak =)

14 November 2013 at 01:45

@Lyeen De Syifa
alhmdullilah..tq lyenn

14 November 2013 at 02:17

tahniah utk adik akak, comelnya dia ^^

14 November 2013 at 02:21

Wahhh.. Tahniah! Aset negara suatu hr nti :)

14 November 2013 at 02:41

Tahniah to your adik.

14 November 2013 at 02:57

Wahh..tahniah alia

14 November 2013 at 03:02

Cantik macam kakak dia. :-) Hahahhaha
Tahniah :)

14 November 2013 at 03:03

Tahniah . :) .

14 November 2013 at 04:45

tahniah yea....ini baru satu permulaan....

14 November 2013 at 05:47

Tahniah buat adik =)
New Entri: Happy Dan Tamat

14 November 2013 at 06:08

alhamdulillah. tahniah buat adik biela :)

14 November 2013 at 22:25

Tahniah buat adik :D Jemput join :) http://sebabakusabrina.blogspot.com/2013/11/end-year-giveaway-by-sabrina-sa-nur.html

16 November 2013 at 07:06

Tahniah alia pasni jgan masuk sekolah asrama penuh haha

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^