Home » » Dapat Hadiah Lagi!

Dapat Hadiah Lagi!

!Assalamualaikum!



Alhamdullilah, semalam hadiah dari segmen Alja yang dah agak lama aku rasa, sudah sampai kat rumah..hee..mula-mula bukak bungkusan ni aku ingatkan aku dapat tudung cotton tu, aipp..rupanya shawl cotton yang sangat besar dan cantik!

Mula-mula pikir, camne nak pakai ni..tengok tutorial Maria Elena bagai nak pakai shawl ni tau, al-maklumlah aku ni memang tak pernah pakai shawl..hihi..bawal je yang mampu, nak belit-belit tak mampu. Tapi semalam tekad jugak nak belit shawl tu sampai jadi..tulah tengok tengok tutorial semua tu.

Nak bagi kat adik, adik tak nak..hehe..cuba punyer cuba..nampak macam jadi..tapi tak berapa nak jadi, masih nampak agak serabut..wuu..dan...dan..dan..last sekali pun hasilnya sangat serabut macam kat bawah ni..adess..serabut bukan?tak apalah..baru belajar belit ni..hihi

maaf..malu sikit nak tunjuk gambo asal..jangan marahh..hihi

p/s: terima kasih alja untuk hadiah shawl ni..pengalaman baru bila cuba pakai shawl..hewhew

15 comments

10 November 2013 at 02:19

tahniah kak! :)

10 November 2013 at 02:31

tahniah! btw cantik akak pakai shawl tu :)

10 November 2013 at 02:38

tahniah ! cantik ^^

10 November 2013 at 02:41

bielaaa, pakai g kuliah eh. pleasee :)

10 November 2013 at 02:49

Tahniah!
Samalah kita. Bila dapat hadiah shawl kenalah belajar nak membelitnya. Hehe

10 November 2013 at 02:58

Thniah..hehe

10 November 2013 at 03:05

macam comel je macam comel je.. :)..

10 November 2013 at 03:24

cantik.. :)

10 November 2013 at 04:45

tahniah :)

10 November 2013 at 05:10

Cantik akak pakat shawl tu

10 November 2013 at 06:23

nampak ok je nie..cantik da tu hehe

11 November 2013 at 04:07

hem..ehem..tahniah..:)
kan,..kan...pki shawl mmg susah..:)
tp ok dha tu..cun..:D

11 November 2013 at 23:18

comel je...

12 November 2013 at 00:18

bgound putih mmg nampak kemas dear..

12 November 2013 at 01:40

macam cantik jer macam cantik jer..hehe...mmg cantik pun

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^