Home » » Datuk Seri Najib Razak Akan Berlakon Drama??

Datuk Seri Najib Razak Akan Berlakon Drama??

!Assalamualaikum!

Eh2 ni bukan main-main..ni ciyess punyer citer...tadi terbaca dalam FB yang PM kita Datuk seri Najib akan berlakon dalam drama khas kemerdekaan bertajuk 'Ikrar Pewira' hasil tulisan Nizuan Hanaffi.

Drama ni mengenai peristiwa berdarah Lahad datu. Man raja lawak pom turut berlakon dalam drama ni. Haa engat senang PM nak berlakon drama??heee..Pm negara kita je tauu..PM negara lain tak pastilah ade ke tak..kehkeh



Menurut Nizuan lagi...PM melakonkan wataknya dengan sekali pusingan sahaja, tanpa ulangan. Haa hebakkk kan :P

p/s: aku tau..korang mesti xsabar nak tengok kan?kan?hahaha

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^