Home » » Baju Kurung Cantik Dan Murah!

Baju Kurung Cantik Dan Murah!

!Assalamualaikum!

Puasa tak lagi, tapi semua dah sibuk cari baju raya kan??aku pom sibok jugak menjualnya...hehe..okay2..kali ni aku nak jual baju kurung yang sangat cantik dan harganya sangat murah..jom usha-usha=)

purple

pink

biru

blue blck

hitam

tercoise
Semua baju kat atas memang setanding dengan baju butik2 tau...dan harga yang aku tawarkan kali ni lebih rendah dari butik2 yang ada kat luar tuh...xpercaya??meh tengok ukuran dan harga ye kat bawah ni ye:

BAJU
BAHU : 15 inci strech hingga 21 inci
DADA : 35 inci strech hingga 49 inci
LABUH : 38 inci

 KAIN : 
PINGGANG : 12.5 inci streach hingga 36 inci
LABUH : 39.6inci (sesuai 170 cm ke bawah)

HARGA
RM100 SAHAJA!

Murahkan??memang korang tak dapat harga ni kat lain..kalau korang berminat atau berkenan terus PM aku kat FB aku kat sini ye...STOK TERSANGAT TERHAD TAU....SIAPA CEPAT DIA DAPAT..so cepat2 PM aku kat FB kat SINI.

p/s: jgn tunggu lama, nanti habis...huu..stok cepat habis=)

14 comments

2 July 2013 at 07:54

Ya Allah! cantiknyaaaa... ena suka baju kurung simple2 camni.. nak g usya la....

2 July 2013 at 08:06

cantik!:)

2 July 2013 at 08:52

@✿AINAA ROSEBERRY✿
kite pom suke..beli3...hehe

2 July 2013 at 15:26

Hitam cantik.

3 July 2013 at 00:09

cantik juga :)

8 July 2013 at 03:10

kain jenis apa?lycra?cotton??

8 July 2013 at 06:04

@norazni yusoff
lycra kak..tp semua dah abis =)

29 July 2013 at 01:51

Dh abis ye?

29 July 2013 at 01:52

Dh out of stock ye?

29 July 2013 at 01:52

Dh abis ye?

14 July 2014 at 23:48

Nak order la

14 July 2014 at 23:48

Nak order la

14 July 2014 at 23:57

Nak order warna hitam

15 July 2014 at 00:10

Nak order warna hitam

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^