Home » » Penyakit-penyakit Pelik!!

Penyakit-penyakit Pelik!!

!Assalamualaikum!

Pernah tak tengok penyakit yang tak pernah korang tengok sebelum ni??penyakit ni bukan penyakit biasa-biasa macam demam, batuk, selsema semue tu..tapi ni penyakit pelik bin ajaib*ciap berbin lagi*...kwi3..meh tengok penyakit-penyakit pelik seluruh dunia.

LAMREY DISEASE


NECROTISING FASCILITIS


NEUROFIBROMATOSIS


PROTEUS SYNDROME


TREE BARK SKIN DISORDER

p/s: kesian diorang kan?selalulah berdoa supaya sihat selalu dan tak diuji dengan penyakit-penyakit sebegini.

13 comments

14 May 2013 at 00:47

Ya Allah bersyukur lah kita neyh alhamdulillah normal...minta dijauhkan dari penyakit begitu...

14 May 2013 at 00:49

takutnya ~ subhanaALLAH /` ~ Allah Maha Berkuasa ~ ^_^ mohon dijauhkan lah dari penyakit sebegini keturunan kita ..

14 May 2013 at 00:53

takut nya T.T smoga Allah menjauhi nya dari kita . Amin :)

14 May 2013 at 01:17

astaufirullah....ngeriii!

14 May 2013 at 01:17

harap kita di jauhkan dengan penyakit itu..

14 May 2013 at 02:15

geli² yg mata tu..tapi Ya Allah mintak dijauhkan..tanak...

14 May 2013 at 02:18

Harap semua orang sihat dan dijauhkan daripada penyakit yang tidak diingini..

14 May 2013 at 03:48

turut simpati :'(

14 May 2013 at 07:08

ya Allah..kesiannya mereka semua..

14 May 2013 at 08:52

memang pelik2 penyakit tu.. kesian pun ada ngan sesiapa yg terkena.. alhamdulillah, moga kita sentiasa sihat ^^ aamin

14 May 2013 at 13:18

MasyAllah..semoga dijauhi penyakit sebegitu dan semoga mereka cepat sembuh

19 May 2013 at 09:45

menyeramkan

19 May 2013 at 09:54

Astaghfirullah., jauhkan lah kami dari penyakit seperti itu ya Allah.,

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^