Home » » Koleksi Ayat Jiwang Untuk Kekasih

Koleksi Ayat Jiwang Untuk Kekasih

!Assalamualaikum!


1. Dari mana datangnya cinta? dari SMS turun ke hati ..

2. Andai kau dapat melihat hatiku ..Andai saja kau dapat membaca fikiranku… Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku… Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku… Cintailah aku dengan kesungguhanmu

3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I

4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!

5. Hello..
Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!

6. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

7. I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
H- Hanya
A- Aku
C- Cinta
K- Kau
S -Seorang

8. Luahan Cinta Ibarat Kentut..
ditahan sakit… dilepas malu… dah keluar..fuhhh! Lega!!!

9. Jika kau hidup sehingga 100 tahun.. aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau..

10. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau..
1..
2..
3….
4..
Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
Tekan ke bawah jika kau merinduiku…
Tekan lagi kalau masih rindu..
Lagi…
Lagi…
Masih tekan lagi???
Nampak sangat rindu…
Aku juga sedang merinduimu..

sumber

p/s: paling popular bagi aku..yang kata-kata HACKS tu...hehe*teringat kisah dulu-dulu*..wuuu

8 comments

12 May 2013 at 01:30

comel..tapi semua sesuai untuk golongan remaja je nampaknya..;)

12 May 2013 at 03:48

Erm..mula2 kenal memang manis jer..
Btw, sy suka no 3 tu..

12 May 2013 at 05:15

sy suke yg no 5 tu...
nampak sweet sgt

12 May 2013 at 08:38

sweet! ^^ hehe

12 May 2013 at 09:15

acecececececcecceee.....sweet nye..

12 May 2013 at 16:26

kelakar pun ada.hehehe

13 May 2013 at 22:20

kata2 nie untuk budak2 yg baru nak bercinta hihihi

5 July 2013 at 08:08

hebat nih..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^