Home » » Kenapa Dengan Buku Masak Ni??

Kenapa Dengan Buku Masak Ni??

!Assalamualaikum!

Untuk menghabiskan baucer buku satu malaysia tu..aku belilah buku masak-masak kat atas ni haa..kenapa dengan buku masak-masak ni?tak ada yang penting pun..cuma aku suka sangat buku ni..terdapat 365 resepi dalam buku ni..wahh banyak kan??satu hari satu resepi bak kata buku ni..hehe

Agaknya aku ni dah berfikiran matang kot..yela ciap beli buku masak-masak lagi..sebelum ni tak dipandangnya buku-buku camni..owhh...aku dah dewasalah..dah umur 22..bukan umur 12..so, kenalah belajar masak-masak kan??nanti kawin senang..suami nak makan apa pun boleh..haha*mood gatal*

Walaupun aku dah berpikiran sedikit matang..tapi ada jugak yang tak matangnye..haha..sebenarnya bukan buku masak-masak tu je yang aku beli..aku ada jugak beli buku-buku kat bawah ni haaa..
I
I
I
I
I
I
buku kecintaan abadi..kehkeh

Buku komiklah apa lagi..lawak kampus..buli..ciap sticker rabbit lagi..muahaha..nak buat apa dengan sticker tuh??nanti lain entry aku citer kenape aku beli sticker tu ya..hehe..best kan komik-komik aku beli tuh??siapa nak pinjam bolehlah PM aku ye...hahaha*bajet macam ada orang nak pinjam*

Mesti korang tertanya-tanya..kenapa aku tak beli buku-buku ilmiah atau novel kan??sebenarnya bukan tak pernah beli..banyak kali beli buku-buku ilmiah ni..tapi...sedihnya..aku tak bacer pun..tulah aku beli komik-komik..kompemm aku bacer dan ulang banyak kali untuk bacer lagi...kwi3

p/s: dah habis dah baucer buku tu..hee..tak sabar nak dapat lagi*camtu pun boleh*

4 comments

11 May 2013 at 02:51

buku tu kan memang hot..hehe
oh..lawak kampus..hehe..mmg kita pun layan..

11 May 2013 at 02:54

bestnya b0le guna baucer buku bli buku kita suke .. kami nie,bl0m ape2 lg dh abis kena bli buku lain :(
jeles tgk 0rg guna baucer beli n0vel smpai b'tingkat2..

11 May 2013 at 04:33

lepas ni pos gambar masakan mcm dlm buku resepi tu ye..plisss

11 May 2013 at 06:27

hana dah 24 tapi xda unsur nak masak lagi.. hehe hana suka komek lawak kampus.hehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^