Home » » Ini Ke Sakinah Yang Digosipkan Dengan Asyraf Muslim?

Ini Ke Sakinah Yang Digosipkan Dengan Asyraf Muslim?

!Assalamualaikum!
Macam-macam  cerita yang kita dengar mengenai Asyraf Muslim yang kononnya akan berkhawin lagi satu??tapi betul ke semue gosip yang dilemparkan tu atau ianya hanya sekadar gosip semata-mata? Namun cerita ini dinafi sekeras-kerasnya oleh Asyraf Muslim melalui Twitter beliau:
Salam semua. Luahan hati. Makin lama makin ramai yang suka melemparkan fitnah demi kepentingan masing-masing. Ingat kita ada Allah. Makin banyak fitnah dilemparkan yg direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah.--twitter Asyraf

betol ke ini sakinah yang digosipkan dengan Asyraf Muslim tu??

Manurut sumber, sakinah atau Wan Sakinah ini ialah salah seorang krew produksi di sebuah stesen televisyen swasta untuk sebuah rancangan bual bicara yang popular di Malaysia. --sumber

p/s: hmm kesian kat Asyraf Muslim difitnah macam ni kan..pape pun diharaf Asyaraf akan bahagia selalu dengan pasangan beliau^__^

23 comments

8 May 2013 at 22:27

hemm.. tp mcm dengar mmg Ashraf nak kawen lain

8 May 2013 at 22:53

kawen susah, tak kawen pun susah...semoga dipermudahkan...insyaAllah

8 May 2013 at 23:04

erm macam2... apapun, hanya Allah dan tuan punya badan je yang tau ...

8 May 2013 at 23:40

ermm..smua ada sebab

meh sini http://mimbarhatiku.blogspot.com/2013/05/teka-teki-harga.html

8 May 2013 at 23:55

entah la..dengar macam2 gosip..malas nak amaek port dah..huhu..apa2pun doakan ashraff dan kak Dayana kekal bahagia selamanya..hehe

8 May 2013 at 23:57

kalau cte tu tak betul takpe la...semoga dia bhgia dgn isteri.tp kalau cte uwh betul wtpe nak tipu fans kan :)

9 May 2013 at 00:03

ooo...ini ke dia...
kalau dah jodoh, nak wat camnekan...
tapi kesian kat wife dia...hurmm

9 May 2013 at 00:27

Jom join! =)
http://myartcrafting.blogspot.com/2013/05/may-giveaway.html

9 May 2013 at 00:50

akk kalau bab2 gosip macam ni tak bape suka sangat.. takut jgk kan lain mslh dorang, lain yng kita fikir.. takut jadi dosa pula..

moga asyraff dan isteri kmbali bahagia..

9 May 2013 at 01:36

hee. macam-macam dunia sekarang nii.. ada yang x betul., ada yang betul., ada yang..betul x betul.. hihi

9 May 2013 at 01:42

heboh cerita ashraf nak kahwin lagi satu.....

9 May 2013 at 01:43

harap2 Ashraf tampil memberi penjelasan.. n kalaulah dia mmg betul2 nak kahwin lain sbb anak, haraonya sabarla dulu.. baru 2,3 tahun kahwin.. ada org 10 tahun kahwin tak dapat anak juga walaupun mereka berharap sangat but tak timbul soal kahwin dua..

doakan yg terbaik untuk kedua-duanya

9 May 2013 at 03:30

Mmmmm... buntu fikiran

9 May 2013 at 03:57

teman tag awk.. jom join..
http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-by-fly-high.html

9 May 2013 at 04:24

Hanya Allah yg tahu kebenarannya tp dgn isteri dia pun rasa mcm bru je kawen kan :)

9 May 2013 at 06:36

idk anything... nie fes time dgr die nak kawen laen :D

9 May 2013 at 07:43

ooohhh sakinah.....

http://www.ainahmad.com/

9 May 2013 at 07:44

cantik juga..hihi...kalau betol itu jodoh..memang tak dapat dielakkan dik :)

9 May 2013 at 07:44

mcm2 gosip skrg ni kan..ppepon, smoga asyaraf bahagia brsama pasangannya..

9 May 2013 at 07:47

cantik jugakk...sepadan dengan asyraff

9 May 2013 at 14:58

ingatkan betul..hehehe..

singgah sini selepas lama menyepikan diri..hehehe

9 May 2013 at 17:19

Kakpb baru baca, katanya Dayana mmg kenal lama dgn Sakinah ni dan dia redha sekiranya berjodoh dgn Asyraf tapi kalau boleh katanya 'elakkan' dari berkahwin. Ada maksud tersirat di situ. Harap Asyraf masih setia dgn Dayana, kalaulah kerana anak nak kahwin lain, ramai lg pasangan kat luar ni takde anak.

10 May 2013 at 22:08

apa boleh buat lumrah jadi artis.. people baik tutup mulut tempayan.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^