Home » » Anjing Dijadikan Makanan Di China

Anjing Dijadikan Makanan Di China

!Assalamualaikum!

Dulu pernah baca yang kucing menjadi santapan enak untuk orang di negara China tapi sekarang yang terbaru, anjing pula menjadi makanan diorang. Haishh macam-macam makananlah diorang ni..meh tengok proses menjadikan anjing sebagai makanan di negara China.
sembelih dulu

buang kulitnya

potong2

jemur??

p/s: kalau kite makan ikan kering..tapi di China makan anjing kering...haha

8 comments

14 May 2013 at 02:52

kesian haiwan itu..

14 May 2013 at 03:42

sangat kesian..aneh la org2 di China ni, banyak lagi makanan kat dunia ni...

14 May 2013 at 06:11

sodap tu...
he3 gurau2...dah tentulah haram

14 May 2013 at 07:09

orang chine memang maam2 diaorang makan..kucing pn paggang..kesian betul.. sadis

14 May 2013 at 08:49

kesiannya mereka jadi mangsa :( tapi memang tak lalu nak tengok, apatah lagi nak makan..

14 May 2013 at 15:56

memang sana pelik-pelik lah makanan dorang..

14 May 2013 at 19:33

peliknya erk..

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2013/05/giveaway-kiyomi-teddy-store-by.html tagged!

16 May 2013 at 07:40

jom join contest guruku sayang . ada shawl dan top up untuk dimenangi . syarat tak susah mana pun :)

http://theflickerdoodles.blogspot.com/2013/05/contest-guruku-sayang-oleh-lulla-dan.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^