Home » » Terkini! Tarikh Mengundi Pilihan Raya Umum Ke-13 PRU13

Terkini! Tarikh Mengundi Pilihan Raya Umum Ke-13 PRU13

!Assalamualaikum!

Baru je tengok TV3 tadi...terkejut gak sebab tarikh mengundi lama lagi rupanya...5 May??hee..lambat lagi tuh...sebenarnya tak sabar sangat nak mengundi ni..maklumlah first time kan.

Apa yang paling peliknya, kazen aku tahu lebih awal dari pengumuman tadi tu. Tak tahulah dia dapat tahu dari kat mana...tapi yang pasti tarikh tu jugak kazen aku pergi umrah...nampakny ramailah tak boleh mengundi tahun ni ye..bertembung dengan umrah pulak dah...husihhh rugi-rugi undi.hehe

p/s: excited ni nak mengundi..5 MAY...nantikan semua^___^
 

1 comment

9 April 2013 at 22:48

huhu . tu laa . selamat mengundi bagi yang layak :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^