Home » Sponsor Topup Diperlukan

Sponsor Topup Diperlukan

!Assalamualaikum!

InsyaAllah dalam masa terdekat ni aku dan blogger Aisyah Humaira' nak mengadakan segmen topup besar-besaran. Jadi jika ada sesiapa yang nak sponsor topup SAHAJA, bolehlah PM aku atau Aisyah Humaira' ye. 

Banyak kelebihan kalau jadi sponsor ni..selain dapat tingkatkan follower, dapat jugak tingkatkan like di FB korang tuh. Jangan bimbang, insyaAllah segmen ni akan dapat sambutan hangat seperti segmen-segmen sebelum ni yang dianjurkan oleh aku mahupun Aisyah Humaira' sendiri.

Sekali lagi, sponsor yang diperlukan hanyalah topup sahaja dan bernilai RM5 keatas okay?ni antara segmen-segmen yang pernah dianjurkan oleh aku klik SINI dan SINI..ramai kan?jadi memang tak rugilah korang sponsor=)

p/s: sesiapa yang berminat, cepat-cepat PM aku kat SINI..sebab sponsor yang terpantas sahaja yang akan terpilih.


4 comments

6 April 2013 at 11:07

saye nk jadi sponsor

jom joint contest pertama saye
http://surfexchangeclicks.com/blog.php?bid=2

mcm nak akak da pm

6 April 2013 at 23:48

Assalmualaikum ! Done follow blog comeii neyh . Jom join segmen Arni http://arnilala.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-setahun-by-arni.html

3 November 2014 at 21:20

Done follow your blog
http://annie7779.blogspot.com

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^