Home » » Patung Ini Betol-Betol Menghina Islam

Patung Ini Betol-Betol Menghina Islam

!Assalamualaikum!

Di amerika ada sebuah museum wax (museum lilin) dan mereka telah membuat 1 model manusia yang betol-betol menghina Islam. Apa tidaknya, patung yang sedang sujud diletak kan dibawah patung paderi. Perkara ini amat keterlaluan!



SHARE

p/s: rasa geram je tengok gambar ni..tak patot betol kan?huu

11 comments

2 April 2013 at 22:02

Memang kurang ajar

2 April 2013 at 22:09

LailahaillAllah

2 April 2013 at 22:09

booooo amerika!

2 April 2013 at 22:11

mmg kuang ajo!

2 April 2013 at 22:37

kejam..!

2 April 2013 at 22:52

eh eh dah berubah wajah... nice... biela akak pernah tengok gambar ni few years ago...memang cam melampau dan sangat tak suka serta geram tengok gambar ni...

2 April 2013 at 23:28

Kekurang-asam-jawa betul! Silap, kurang ajar ni, dah lebih melampau, kejam, patut dimasukkan dalam neraka jahannam selama-lamanya orang yang buat patung ni.

2 April 2013 at 23:51

biadab betul. memang geram tengok, melampau buat patung macam ni.

3 April 2013 at 00:35

Ciss..!! X guna betol arhh...!! PANAS..PANAS ati nie tngok pic nieh...!!! ;(

3 April 2013 at 00:53

it is too much...

3 April 2013 at 04:31

Pernah tengok gambar ni..tapi tak tahu jadi apa sekarang..Rasa nak cekik2 je orang tu..sampai mati.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^