Home » » Kenapa Awak Curang??

Kenapa Awak Curang??

!Assalamualaikum!


Terseksanya hati, hancurnya jiwa bila kekasih yang dicintai curang dan menduakan kita dengan orang lain. Kenapa si dia boleh curang??sedangkan kita setia bagai nak rak?? adakah sebab kita ni jahat sangat?sebab kita ni tak lawa?atau sebab kita ni ada kekurangan yang besar bagi si dia?

Semuenya bermain di fikiran bila si dia curang kan? aku terfikir untuk buat entry ni bukan sebab kekasih aku yang curang tapi kekasih kawan-kawan aku yang pernah curang. Aku rasa sangat pelik bila si lelaki tu curang dengan kawan perempuan aku ni, sedangkan kawan aku ni sangat baik, cantik, comel dan kawan aku ni memang sempurna dimata aku.

Si lelaki ni rupa-rupanya dah lama curang dengan kawan aku ni haa. Boleh pulak dia bermadu kasih dengan dua perempuan sekali gus ye??itu yang kita tahu, kot-kot yang tak tahu banyak lagi kot??entahlah..aku pun tak pasti. Yang aku tahu, aku sangat kesian kat kawan aku ni...hurmm

Kenapa si dia boleh curang ye??korang rasa kenapa??memang orang lelaki ni tak cukup satu ke camne?hehe..tapi aku tak cakap semua lelaki. Aku tahu ramai lagi lelaki yang setia dan jujur pada pasangan diorang tapi kenapa ada jugak yang jaaaattt dan curang camtu ye?

Sebenarnya aku tak tahu sangat kenapa lelaki ni boleh curang*ofkoslah tak tahu, aku bukan lelaki*..hee..wahai si blogger lelaki sekalian, agak-agak kenapa lelaki boleh curang ya?cer komen sikit nak tengok,,nak buat analisis ni..muahaha

p/s: bila si dia curang tinggalkan je, jangan mengharap lagi pada yang mengkhianati dan bagilah peluang pada yang menanti^___^

10 comments

28 April 2013 at 09:33

lumrah manusia..takkan pernah ada rasa cukup dengan apa yang ada. tak kira lelaki atau perempuan. yang penting hati dan cara kita didik hati untuk jadi manusia yang jujur

28 April 2013 at 09:39

mmg confirm ke? kena tanya dulu lelaki tu betol ke x.

sebab lelaki curang ek..ni mesti dia xsayang perempuan tu.. kalau sayang dia xkan buat mcm tu.

lepas ni kena cari org yang sayangkan kita lebih dari kita sayangkan orang :)

28 April 2013 at 10:13

no komen..sbb cik siti pun trtanya tanya jgak...snang sangat lelaki curang...

28 April 2013 at 17:35

payah nak cari yang betul2 jenis menghargai nie.. =)

28 April 2013 at 18:02

tak reti bersyukur kot... entah.. hehe.. tak pernah couple :)

28 April 2013 at 20:02

boleh jadi macam2 punca dia curang.huhu..bunga kan banyak itu pasal la kumbang suka..hehe

28 April 2013 at 21:04

ada sebablah tu kenapa dia curang..meybe dia rasa nak kelainnan lebih sikit , dia cari yang lain..tapi playboy bila dia dah start jatuh cinta kat seseorang tu dia akan jugak menangis kalu perempuan tu tinggalkan dia..betul erk??

28 April 2013 at 21:30

kdg2 lelaki curang bermkna dia belum serius dgn pasangan dia.. mgkin dia cuma nak main2 je. tahu lah kan lelaki.. hahaha

28 April 2013 at 22:42

mungkin juga si dia uwh lebih suka kan girl y agak lincah,sporting n tak terlalu "sopan" sgt..tu ape yg terjadi kat kwn sye gak la...ex dia suka kan yg sebaliknye..hmm lain org lain la taste nye kan :)

28 April 2013 at 22:43

hee., pernah rasa., :) dia tinggalkan sy untuk yang lebih lawa., :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^