Home » » Kemalangan ngeri, tubuh wanita ini terputus dua

Kemalangan ngeri, tubuh wanita ini terputus dua

!Assalamualaikum!
Ini serius ngeri. Badan pembonceng motosikal yang dipercayai seorang perempuan terputus dua selepas terlibat dengan satu kemalangan (maaf! tiada info lanjut mengenai kemalangan). Kat bawah ni gambar badan perempuan yang terputus dua itu yang diambil di lokasi kejadian. Tapi sebelum tu nak ingatkan, better jangan tengok kalau tak kuat semangat.


err...ngeriiinyaa!!
Sekarang menjadi tanda tanya , kemalangan yang bagaimanakah yang telah berlaku sehingga menyebabkan badan penumpang motosikal tersebut terputus dua? Apa-apa pun, harap ini menjadi iktibar kepada kita semua agar sentiasa berhati-hati di jalan raya. Yang selalu bawak motor lelaju tu especially ‘mat rempit’, sayangilah nyawa anda dan nyawa orang lain, ingat orang tersayang.-sumber


p/s: pengajarannya, janganlah bawak motor laju-laju ataupun jadi mat rempit or mek rempit

14 comments

13 April 2013 at 18:29

ya Allah... putus dua tu.. mmg kena hati2 masa kat jalan raya.. bahaya betul

13 April 2013 at 18:43

Allahuakhbar...
sedih tengok..semoga kita di jauhaknlah darii benda2 mcm ne.

13 April 2013 at 18:51

Ya Allah.... ngeri tengok tu... kena selalu beringat ...semoga kita selalu berhati2 di jalan raya ...

13 April 2013 at 18:54

subhanallah....ngerinya tgok,

13 April 2013 at 19:38

ya allah >< hrp2 kite dijauhkn dari kemalangan mcm ni .

13 April 2013 at 20:27

Ya Allah..ngerinya..

*kalaulah ia terjadi, kita tak sempat taubat..mcm mna la kan..*

13 April 2013 at 20:45

subhanallah...ngeri.
jom singgah2 di blog sy :)

13 April 2013 at 21:04

Ya allah . ngeri gilosss -_- kesian dia .

13 April 2013 at 22:28

Astaghfirullahalazim.. :'(

13 April 2013 at 23:23

seriusly ngeri

13 April 2013 at 23:38

http://www.fatinnazurah.my/2013/04/segmen-review-by-n.html

14 April 2013 at 02:22

Subhanallah ! Seramnyaa. Haishh takut pulak tengok :(

14 April 2013 at 04:57

semoga semua pengguna jalan raya lebih berhati2....

16 April 2013 at 23:06

ngeriii

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^