Home » , » Hukum Perempuan Ambil Gambar Sambil Memuncungkan Bibir

Hukum Perempuan Ambil Gambar Sambil Memuncungkan Bibir

!Assalamualaikum!


Sejak akhir-akhir ni ramai betol perempuan yang ambil gambar sambil memuncungkan mulut kan??ehemm cantik sangat ke bile muncungkan mulut tu ea?hehe..kalau cantik macam siti tu tak apa jugak..huuu...inilah gelagat-gelagat generasi y.

Tapi ramai juga yang tak tahu hukum mengambil gambar seperti ini.. ada soalan yang diutarakan kepada Ustaz Azhar Idrus berkaitan hal ini.. Lihat apa jawapan ustaz ni--nizarazu

p/s: Ustaz jawap : harus jika hanya untuk tontonan suami atau mahramnya, selainnya dilarang..take noted gurlll=)

11 comments

9 April 2013 at 10:31

thanks sharing

9 April 2013 at 11:18

Baikkk. Nasib xpernah tgkap gambar lagu tu. Sbb xlawa pun. Jekkeke

9 April 2013 at 13:58

ika selalu trserempak dlm fb perempuan buat mcm ttu,, like ustad idrus kata : gedikk,,

9 April 2013 at 13:58

ika selalu trserempak dlm fb perempuan buat mcm ttu,, like ustad idrus kata : gedikk,,

9 April 2013 at 14:56

muncung sane sini cam itik..

9 April 2013 at 16:56

oooo. thank you awaaakk . :)

9 April 2013 at 16:59

hehe,,, budak2 zaman sekarang ...macam2...

9 April 2013 at 17:25

Ok.maseh mengingati.hehe

9 April 2013 at 18:36

kdg2 gambar mcm tu jgk tp utk simpanan sndri. hihihi, malu nak post. lol

9 April 2013 at 18:51

haha..lucu la klu buat mcm tu.nk buat pun malu.

9 April 2013 at 19:34

kih..tolonglah jangan buat mulut macam tu..kih3...:) dilarang..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^