Home » , » Gadis Ini Hina Allah Demi Pakwe!

Gadis Ini Hina Allah Demi Pakwe!

!Assalamualakum!


Terlalu biadap dan kurang ilmu agama rasanya budak ni. Yela, sanggup dia hina Allah untuk pertahankan pakwe??adakah logik untuk membandingkan manusia yang hina ini dengan Allah??astarafirullahalazim..semakin lama semakin menjadi budak-budak sekarang ni kan?

Walaupun setinggi mana pun cinta manusia kepada manusia yang lain, cinta Allah itu sepatutnya diletakkan lebih tinggi dari segala yang ada kat dunia ni:

Cintakan bunga, bunga akan layu,
Cintakan manusia, manusia akan mati,
Cintakan Allah, cinta yang abadi.

p/s: janganlah pernah menghina atau mempermainkan Allah, rasul, para sahabat mahupun ulama' sendiri.

19 comments

15 April 2013 at 07:00

ilmu agama masih terlalu cetek. tapi berlagak pandai. semoga dia dibimbing Allah ke arh yg benar.

15 April 2013 at 07:01

kesian budak perempuan tuh..kurang kasih sayang dan didikan agama

15 April 2013 at 07:09

bile otak tak diisi dengan ilmu agama

15 April 2013 at 07:15

pernah tgk status ni dulu....semoga budak perempuan ni dapat hidayah....

15 April 2013 at 07:15

ape la na jd,dia ingat pakwe dia yang bagi dia rezeki agknya. nak bercinta pon agk2 la,, syg sgat kat pakwe tuh,nnt pakwe tuh tnggalkan hang jugak,tapi Allah takkan pernah tnggalkan kita kan :) Terima kasih Allah :) Alhamdulillah

15 April 2013 at 07:25

so pity.. huhu..

fae

15 April 2013 at 07:29

kalau betul budak ni salah,kite tunjuk die ke jln yg benar.kite jgn maki die,nmpk lagi kite teruk.ya Allah,tunjukkn jln yg benar buat insan ini.

15 April 2013 at 07:31

sayang macam mana sekalipun, Allah tetap yg utama.. bila akal tak seiring otak yg dikurnikan.. nauzubillahminzalik..

15 April 2013 at 07:38

sedangkan segala setiap isi dunia ini Allah pemiliknya. astaghfirullah

15 April 2013 at 07:59

astrgahfirullah hal azim..sanggup dya kata mcm tuh..doa bg dya balik ke pngkal jln..

15 April 2013 at 08:00

bila cinta duniawi dilebihkn dr cinta akhirat.mcm ni jadinya..harap satu hari nanti sblum terlambat dia sedar..inshaAllah.. :)

15 April 2013 at 08:28

hish dnia hmpir kiamat ni mkin rmai org2 cmni. nauzubillah.

15 April 2013 at 08:32

Astaghfirullahalazim.. Dunia akhir zaman..

15 April 2013 at 08:47

semoga dia dapat hidayah.. aamiin

15 April 2013 at 19:45

moga diberikan hidayah kepada dia ;/

15 April 2013 at 22:22

so poor of her...

16 April 2013 at 01:08

ya tuhan..cetek sungguh pemikiran dia ni..

16 April 2013 at 08:24

Astargfirullahal'adzim.. Kenapa ni? Cinta paling agung adalah Allah bukan macam ni (gadis yg hina Allah). Sanggup dia pertahankan BF (geli nak taip perkataan "BF") Makin lama, makin naik menyampah pula tgk org yg kurang kependidikan agama Islam. Lebih penting hal dunia daripada hal akhirat. Kalau manusia dah mati, adakah mereka akan ingatkan kita? Tak, semestinya Allah. Allah sentiasa ingatkan diri kita. Manusia yg sudah meninggal dunia akan sibuk dgn soal jawab di alam kubur. -Wasalam-

16 April 2013 at 14:07

smoga budak tu sempat bertaubat..nauzubillah..mintak dijauhkan perkara macam ni berlaku kat saya dan keluarga serta rakan2 yg lain..aiminn

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^