Home » » Cool!! Rumah Idaman Masa Kini

Cool!! Rumah Idaman Masa Kini

!Assalamualaikum!

Mencari-cari dekorasi rumah yang cool lagi cun??tak payah cari jauh-jauh..jom tengok dekorasi rumah yang cool kat bawah ni..serius cool giler*over sket*

kat atas gunung kot

tepi laut..fuhh*bestnya*


hijau tetap dihatiku...haha

p/s: cool je kan??nak tengok yang lebih cool?kat SINI ada banyak*silalah memilih*

19 comments

okey akak nmpak da.. header baru.. yeahhh.. sgt cool.. akak suka rumah yg simple dan menenangkan smo beso2 sb nti bnyak yg nak dikemas..huhu

1 April 2013 at 10:17

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕
samelah kite kak..yg pasti sy suke yg umah hijau tu..hehe

1 April 2013 at 10:24

hijau nice..i likeeeeeeeeee it..:-)..

1 April 2013 at 10:26

Dah nampak header baru aka lawa sangat k mcm tuan dalam header tu hihihi :) rumah tuh sangat simple tapi ok ta berserabut sangat kan ?

1 April 2013 at 10:41

@nur naa'irah
geng=)..haha

1 April 2013 at 10:41

saya suka rumah kecil dan luas..
cantik cantik cantik!!! sangat suka header anda! suka suka suka!

1 April 2013 at 10:41

@ieka farhana
betol2..btq TQ..hehe

1 April 2013 at 10:46

@cik amal
toce2..hee

1 April 2013 at 16:11

Tepi laut tuu. Freedom!!!

1 April 2013 at 18:15

comel header baru biela... ^_^

rumah2 tu sangat cool... (y)

1 April 2013 at 18:25

nice gler header baru dgn domain baru...wowo...keep it up...

1 April 2013 at 19:27

suka yg 2nd....bestnya...=)

1 April 2013 at 22:17

suk ayg warna hijau tue!

1 April 2013 at 23:16

lawa la.. yg hijau tu tenang je mata memandang ~ btw, lawoooo gilerrr header ;)

1 April 2013 at 23:30

suka yang hijau tu. hehehe

2 April 2013 at 00:44

hijau oh hijauuu!!iloikee!!

2 April 2013 at 01:50

rumah tepi batu tu gunung kot.. sangat cool tapi macam menakutkan je. hehe.. tapi serius pemandangan dia mungkin cool gila kan. hehe. auww hijau itu i like. ^^

2 April 2013 at 05:50

semua tu memang cool.. tambah2 yg kat tepi laut..hehe.dapat tenangkan diri..

3 April 2013 at 04:37

Cantiknya..memang cool. Nak satu..nak yang atas gunung tu..laut tak nak nanti berombak..hehe.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^