Home » » Buat Luka Palsu Untuk Mengemis!

Buat Luka Palsu Untuk Mengemis!


!Assalamualaikum!

Ramai pengemis di negara China yang membuat luka palsu untuk menagih simpati dari orang ramai supaya menderma. Luka yang dibuat dilihat amat teruk sekali dan kelihatan seperti luka yang betul. Mereka membuatnya dengan bahan-bahan tertentu seperti gambar dibawah:











p/s: pandai betol diorang ni menipu ye...errr

15 comments

16 April 2013 at 01:49

hahh truk btul,, adoyaii macam2

16 April 2013 at 01:51

kang ade jugak yg kat Malaysia belajar buat =,="

16 April 2013 at 01:57

gelinya ... macam2 cara orang buat nak raih simpati dan nak dapatkan duit dengan cara senanng ...

16 April 2013 at 01:58

wah..pintar betul pengemisnya..hihi

16 April 2013 at 02:11

wah dah macam tukang mekap kesan khas professional dari holywood dah haha hebat :D

16 April 2013 at 02:18

ya Allah, sekali pandang nmpk real

16 April 2013 at 02:25

nampak real lah Kak Biela :O serius nampak real.. camne la kalau ada orang kat Malaysia buat camtu gak?
(-_-)

16 April 2013 at 02:31

peh jadii btul plak..haish

16 April 2013 at 02:39

hebakk pengemis sekarang. haha

16 April 2013 at 03:32

assalamualaikum ... tak lah susah sgt nak buat cuma x tahu guna bhn apa . pas ni ramai lak yg meniru nih ... heheheee

16 April 2013 at 03:44

kreatif betul orang-orang sekarang nie...
huhuhuhuhu

16 April 2013 at 05:03

hebat2...

16 April 2013 at 06:59

pandai tak boleh ikut ni...

16 April 2013 at 10:29

huishhh hebat betul...patutnya dia boleh kerja jadi makeup artis utk produksi filem....

16 April 2013 at 17:36

haha.. bijak2..tapi sayang dia gunakn utk menipu..huhu..baik masuk kelas seni jd artist ka..dapat duit halal

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^