Home » , » Pernah Rasa Cinta Monyet?

Pernah Rasa Cinta Monyet?


!Assalamualaikum!

Sebenarnya aku rasa nak tergelak bila terbaca satu entry dari seorang blogger pasal dia baru clash dengan pakwe dia sebab pakwe dia ada perempuan lain..hurmm siapakah??kenapa aku nak tergelak?sebab dia baru umur belasan tahun dan terus aku teringat kisah cinta monyet aku masa kecik-kecik dulu*form 4 kecik ke?*hehe

Putus cinta memang pedih untuk diluahkan apatah lagi untuk ditelankan?tapi bagi aku cinta diwaktu persekolahan tu tak perlulah untuk ditangiskan sebab semuanya cinta monyet dik oii..akak dah pernah rasa dan tak nak adik-adik yang masih bersekolah ni rasa.*semuanya sia-sia*.

Teringat dulu waktu cinta monyet aku dihalang oleh family disebabkan si dia ialah sepupu aku sendiri. Kenapa aku terjatuh cinta dengan sepupu sendiri?itulah takdir yang memang tak boleh aku nyatakan kenapa..perasaan tu datang dengan sendirinya dan bukannya aku pinta.

Masih aku ingat kata-kata mak aku sewaktu perkara tu terjadi:

Mak: Dia just nak mainkan ila..jangan percayakan lelaki sangat..awak tu budak lagi.
Aku: Hurmmm*dalam hati tuhan je yang tahu*

Bila aku dah besar ni baru aku sedar, semua yang mak aku katakan tu betol..dan aku rasa menyesal sangat kerana sia-sia kan waktu persekolahan aku begitu sahaja kerana semata-mata cinta monyet itu!Ingatlah wahai adik-adik sekalian..kejarlah cita-cita dahulu sebelum kejar cinta.(kisah cinta monyet aku di SINI)

p/s: bila korang dah masuk U nanti ramai lagi lelaki yang baik-baik dan hensem..jangan risau..belajar dulu..tu yang penting^___^


9 comments

31 March 2013 at 09:07

hihihi .. comel jee :)

31 March 2013 at 09:09

Errrrrrkkk.

31 March 2013 at 09:12

tetibe tringat lak.. haha

31 March 2013 at 11:24

tak pernah merasainya... heeh... dah besar terus dapat cinta sejati dan cinta halal.. hehe...

31 March 2013 at 11:31

:| apakah itu cinta... Haha

31 March 2013 at 11:32

:'| apa itu cinta monyet ? Haha nasib x pnh lgi haha

31 March 2013 at 18:17

tula bdk zmn skrg kan. kite dulu cinta monyet je. bdk2 skrg ni.. menggila bercinta.. bljr la diq oii. huhu

1 April 2013 at 01:18

alhamdulillah,belum pernah terjebak dalam cinta monyet. :D . mgkin cinta U kut, ehhh. hihihi

3 April 2013 at 04:41

Hehe..Tak pernah cinta monyet..Tapi tak apa, pengajaran dan pengalaman buat kita kan.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^