Home » » Pageviews Semakin Baik

Pageviews Semakin Baik

!Assalamualaikum!

Alhamdullilah..pageviews blog aku semakin baik dari sehari ke sehari....hee..hepy jugaklah sebab tak sia-sia update entry tiap-tiap hari dan buat segmen itu dan ini..semuanya sebab nak naik kan pageviews kat blog ni haaa..

Ni pageviews yang baru aku ambek tadi:

klik untuk tengok lebih jelas



Yang bawah ni pulak yang semalam-semalam punyer*tak engat hari apa*..hihi



Ni lah usaha aku selama 11 bulan ni..insyaAllah akan ditingkatkan lagi untuk memajukan lagi blog ni dari masa ke semasa. Terima semua sebab sudi baca entry-entry diblog ni ye. InsyaAllah dalam masa terdekat ni aku akan buat segmen lagi untuk korang..nantikan=)

p/s: kalau nak PV tinggi kena rajin update entry dan pastikan tajuk meletup..dan..dan..dan..kena selalu ping entry*membebel pulak malam-malam ni haa*

12 comments

31 March 2013 at 09:36

Tak reti letup2. Ajar sikit rahsianya. Hee~

31 March 2013 at 09:40

tahniah akak!! :D

31 March 2013 at 09:54

wow..hebatnya...

31 March 2013 at 09:56

lagi letopp ni, haha.. kalau ikot stats blogger tu, pv blog paly bulan lepas dalam 43k+..

31 March 2013 at 10:13

best nya hehe :D

31 March 2013 at 12:31

tahniah! :)

31 March 2013 at 12:31

tahniah! :)

31 March 2013 at 12:55

tahniah biela... :)

31 March 2013 at 16:41

ce bgi sikit resepi 2

31 March 2013 at 17:14

kalau boleh bantu saya juga
hehehe =)

31 March 2013 at 19:26

tahniah...

3 April 2013 at 04:39

Wahhhh...hebatnya. Tahniah..saya tak lepas lagi..baru 100-200 view..sobsosb..hehe.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^