Home » » Kelebihan Orang Bercouple

Kelebihan Orang Bercouple

!Assalamualaikum!

Banyak sangat ke kelebihan orang bercouple ni?? Gambar kat bawah ni menerangkan antara kelebihan orang yang bercouple...meh tengok apa yang lebih sangat tu.




Owhh sebenarnya tak ada apa yang lebih pom couple sebenarnya. Kalau nak lebih kawenlah jawapannya..hehe..opsss jangan ada yang terasa hati..jom pakat kawen jom...bahahahaha...saborrrr jelah kan.



p/s: betol jugak kan??hehe*senyum sendiri jap*

18 comments

30 March 2013 at 20:27

huhuhuuu...kena p cari calon ler nih

30 March 2013 at 20:29

nak kahwin...ekh

30 March 2013 at 20:31

nak kawen .... aaaaa
:( hahahahhaa

30 March 2013 at 20:39

jom p kursus kawen..hehe..(^_^)

30 March 2013 at 20:44

huhuuu baik kawan jaaa

30 March 2013 at 20:53

jom kawen.hehhe. baru umur 20tahun :P

30 March 2013 at 20:54

Hahha. Betol tu. XD

30 March 2013 at 20:55

kne kawen cpt2 nih... kehkeh :D

30 March 2013 at 21:02

Baik berkawan je dari couple,kan ;)

30 March 2013 at 21:06

betul tu...

30 March 2013 at 21:07

kahwin terus la :) hehe

30 March 2013 at 21:12

betul betul betul~ setuju sgt dear.. :)

30 March 2013 at 22:37

setuju...^_^

30 March 2013 at 22:44

kahwin lagi best hehe :3

30 March 2013 at 23:11

betul tu, hehehe. Cuma yg kwn biasa tu kalau kwn perempuan dgn perempuan boleh kut. hihihi

31 March 2013 at 00:28

Dah kenal pompuan/laki2 yg disukai tu trus je jumpa mak ayah. Brtunang utk kenal hati budi masing-masing. Senang je tp manusia sendiri yang menyusahkan. Doakan tukang komen yg bujang ni pun cepat2 berkahwin yer..hehe

31 March 2013 at 03:00

kawin lagi best :)

31 March 2013 at 03:08

betol tu.. stuju !.. nice entry.. :)
sy suka baca

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^