Home » » Kasih Seorang Ayah

Kasih Seorang Ayah

!Assalamualaikum!
Terasa sedih menyelubungi bila tengok gambar baby kat bawah ni....ya Allah..bertapa tabahnya seorang ayah..masih boleh mencium anaknya walaupun anaknya keadaaan sedemikian rupa...betol lah orang cakap.."kasih ibu bawa ke syurga kasih ayah tiada tandingannya".

SHARE!

p/s: mari sama-sama kita doakan keselamatan bayi ini..T_____T

9 comments

13 March 2013 at 04:06

kesiannya . :'(

13 March 2013 at 04:12

Sebak saya tengok gambar tu. Moga kita sentiasa bersyukur kepada Allah atas nikmat yang telah kita kecapi. :)

13 March 2013 at 04:23


@Faridzuan

betul tu. kna brsyukur.
sian anak tu

13 March 2013 at 04:37

sedihnya saya tgk . semoga baby to sntiasa sihat =) . aminn

13 March 2013 at 05:13

Kuasa Allah setiap kjadian mesti ada hikmahnya..

13 March 2013 at 07:15

kasihannya......pasti ada hikmah diatas kejadian tu....

13 March 2013 at 07:56

Allahuakbar..sedihnya..Pasti ada hikmah di sebalik ujian ini.

13 March 2013 at 07:57

Allahuakbar...sedihnya. Pasti ada hikmah di sebaliknya.

13 March 2013 at 10:33

wah ni makan belanja jugak nak repair muka baby ni nanti...semoga dia dapat dipulihkan...sekurang2nya mata dapat terbukak pon dah ok...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^