Home » » Jurugambar Tak Sengaja Rakam Pasangan Kekasih Bunuh Diri Atas Jambatan

Jurugambar Tak Sengaja Rakam Pasangan Kekasih Bunuh Diri Atas Jambatan

!Assalamualaikum!

Seorang jurugambar dengan tidak sengaja mengambil gambar pasangan kekasih yang ingin bunuh diri di atas jambatan! Tujuan sebenar jurugambar itu just untuk ambek gambar suasana jambatan di atas sungai Yangtze. Rupa-rupanya pasangan tersebut ingin mengabadikan cinta dengan 'membuang' nyawa mereka di sungai tersebut.

"Saya sungguh tidak menyangka dapat mengabadikan detik-detik terakhir ketika mereka melompat untuk bunuh diri. Beberapa saat setelah si lelaki melompat, kekasihnya juga ikut melompat dan ada teriakan di sekitar tempat itu," ujar jurugambar tersebut.-The Star









p/s: inilah dinamakan cinta sia-sia..mati katak jew yang dapat

11 comments

15 March 2013 at 09:01

mcm2...la

15 March 2013 at 09:13

nauzubillah...

15 March 2013 at 09:26

aduhai. scary je tengok

15 March 2013 at 09:27

memang sia2... out of mind orang2 cenggini...

15 March 2013 at 09:48

macam tu pulak dah...emmmh!

15 March 2013 at 10:04

Kenapalah dia nak bunuh diri. Hish hish hish. Agaknya pakar psikiatri kena ditambah dari semasa ke semasa. Huhu.

15 March 2013 at 10:05

Astagfiruallah al-azim . Bunuh diri pulak tu , jambatan tu nampak tinggi . Eeee ! gayatnya . HAHA .

15 March 2013 at 19:13

mati yg x menguntungkn apa2..love is blink..!

15 March 2013 at 20:54

kemaruk cinta daa..

15 March 2013 at 22:09

ada ke patot..-.-

20 March 2013 at 02:30

ape pon tak boleh

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^