Home » » Ibu Kejam Rebus Anak Untuk Dimakan!

Ibu Kejam Rebus Anak Untuk Dimakan!

!Assalamualaikum!



Semua ibu bapa kat dunia ni sayang akan anaknya. Sedangkan haiwan sendiri pun tak sanggup makan anak sendiri..tapi lain pula dengan ibu di NEPAL ni yang sanggup memotong anaknya sendiri untuk dimakan!!sungguh kejam dan tak berperikemanusiaan.

Anaknya dipotong....dismbelih...direbus dan dimasak semata-mata untuk dimakan!!Bertapa kejamnya seorang ibu.


p/s: sedih giler tengok gambar ni....apa salah anaknya tu??=(

6 comments

30 March 2013 at 09:55

CERPEN PART 1 .; Rindu Menggamit ke PINTU SYURGA : Biar Jodoh Bertamu Di sana .. http://nilsyaffieyna.blogspot.com/

30 March 2013 at 19:29

erm..mungkin untuk kelangsungan hidup die terpaksa buat anak die macam tue..tapi tak tau lah kan.. kejam jugak tgk gambar tue..ngeri.

30 March 2013 at 22:49

ARGHHHHHH TIDAKKKK!!!

Oh My Dunia !!!! O_O

30 March 2013 at 23:53

Kalau orang nI Ada kat malaysia Aku dah rajam sampai mampus

1 April 2013 at 00:03

subahanaallahh....

14 July 2013 at 02:52

sedihnya tengok.. nak nangis dah.. tak sanggup nak tengok gambar sekejam ini!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^