Home » » Hot!! Apa Nak Jadi??

Hot!! Apa Nak Jadi??

!Assalamualaikum!
Apa nak jadi budak-budak zaman sekarang ni..benda yang memalukan pom boleh jadi gurauan yew...ciap cakap gurauan malam lagi..lagi memalukan ada pulak tuh haa perempuan yang turut komen sekalik..adoiii...pening-pening..

GURAUAN MALAM???


Entry aku ni bukan nak mengaibkan sesiapa..tapi kalau nak tulis status dalam FB pom jangan bikin panas kat orang lain yew..ni lah agaknya orang cakap Islam pada IC jew...bukan pada hati dan jiwa...same-samelah kita beringat...


p/s: kalau nak bergurau pom..agak-gaklah yew..sadess tengok budak-budak zaman sekrang T___T

19 comments

3 March 2013 at 06:46

Kadang - kadang ada certain things yang tak boleh di buat gurau . hmm pelik betul orang zaman sekarang .

3 March 2013 at 06:52

melampau dah tu

3 March 2013 at 06:53

Err..kenapa yang girls itu dok cakap gitu. Tak tahulah susah betul nak cakap..tapi nak cakap juga ni..hehe..Kalau saya jumpa budak ni, saya basuh otak dia dengan peluntur.

3 March 2013 at 07:02

ketuk kpla bru tau,,

3 March 2013 at 07:10

Budak x mtang...

3 March 2013 at 07:20

nak bergurau pun ada had dan batasannya.

3 March 2013 at 07:33

ish2... otak dia kebiru2 an dah tu,,bukan gurau mlm dah tu..ayat tu boleh di panggil balaghah atau kias..

3 March 2013 at 07:35

budak budak sekarang memang dah tak de perasaan malu. Lelaki boleh bergurau benda benda macam tu dia boleh duk komen mengada mengada lagi :(

3 March 2013 at 08:12

bergurau pun keterlaluan betul... ish2.. :((

3 March 2013 at 08:16

lawak yang langsung tak lawak..

3 March 2013 at 08:18

lelaki yang buat status tu dah tentu bdohnye , prempuan yg komen mcm tu tu pun ikut bdoh jugak . mcm-2 lahh

3 March 2013 at 08:26

'budak Zaman sekarang'...? Terase malu la plak jdi golongan muda sekarang.. :'(

3 March 2013 at 08:59

astagfirullahhalazim . siap publickan lagi . hmm .

3 March 2013 at 09:30

hhehehe tu gurauan sinis tu...walaupun nampak kasar tapi ada kebenarannya....

kepada mereka yg terasa, harap dapat buktikan gurauan lelaki tu tak betul...:)

3 March 2013 at 09:43

kata2 tu lebih tajam dr mata pedang...

3 March 2013 at 10:53

erk... apa la.... itu bukan gurau, itu vangang!

3 March 2013 at 18:13

Ini gila glamor namanya.. Aduhai.. Moga terbukak hatinya untuk berubah :)

3 March 2013 at 20:51

tulah org remaja skrgg..

3 March 2013 at 22:36

Giler betol daa Status tuh.. Heiishhh..!! Puteri baca pn jadi panas nie.. "BIJOK" betol mamat tuhh.. Agak2 arhh nk guraw pun kan..

#Mcam xda topik lain ker nk jadikn gurauan.. Issh3... ;(

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^