Home » » Diheret Dan Dibakar Gara-Gara Rogol Ibu Kandung

Diheret Dan Dibakar Gara-Gara Rogol Ibu Kandung

!Assalamualaikum!

Terasa ngeri dan menakutkan apabila tengok gambar lelaki ini yang diheret dan dibakar oleh penduduk setempat gara-gara lelaki ini merogol ibunya sendiri! Kalau ikut difikiran akal memang patutlah kan dia dihukum sebegini tapi kalau ikutkan perasaan sedih jugak tengok apabila lelaki ini dibakar sedemikian rupa.

Diheret diatas jalan raya

hmm takutnya

dibakar
Kesalahan lelaki ini memang berat iaitu merogol ibu kandungnya sendiri!!tetapi patot ke dia dihukum sebegini???*tanya hati masing-masing*

SUMBER GAMBAR

p/s: gerun giler tengok gambar-gambar ni

12 comments

31 March 2013 at 08:12

tak patut, sepatunya beri dia pengajaran yang boleh menginsafkan dia, bukan mengaibkan dia

31 March 2013 at 08:38

masha-Allah ! tak patut langsung . setiap manusia melakukan kesalahan . sepatutnya kita maafkan dia dan bagi dia peluang kedua .

31 March 2013 at 09:00

kesalahan dia memang berat.. tapi kita pun tak patut menyeksa dia macam tu.. hurm..

31 March 2013 at 09:32

erkkk.. seram tgk.. kt mne ni??

31 March 2013 at 12:58

dekat mana ni biela?

31 March 2013 at 17:52

hangus terus d bakarnya --- ngeri sungguh

31 March 2013 at 19:47

ni kat mana ni ?

1 April 2013 at 01:10

eee, seramnya. negara mana ni?

1 April 2013 at 03:30

serius nak nagis pung ada. humm . tak tahu nak cakap apa dah. :'(

1 April 2013 at 04:33

xpastilah kat mane..huu

3 April 2013 at 04:41

Tak sanggup nak tengok..sakit kepala.. T_______T

14 April 2013 at 12:06

serius ngeri

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^