Home » » Bahaya K-pop Contacts Lens!

Bahaya K-pop Contacts Lens!

!Assalamualaikum!

Bahaya penggunaan K-pop contacts lens telah dikeluarkan di TV. Kekerapan memakai contact lens ni akan membuatkan terjadinya penyakit " Kebocororan Mata". Aku yakin korang semua mesti suka benda-benda comey semua ni kan?tapi beringatlah sebelum korang kena seperti seorang perempuan di bawah ni yang telah terkena penyakit ini...nauzubillah..

geli jew tengok kan..huu

Kita tengok pom dah geli apa ntah lagi orang yang kena ni..mesti sakit..kadang-kadang benda yang kita suka kita tak dapat..tapi hargailah apa yang kita ada sekarang..mencegah lebih baik dari merawat...tolong sebarkan mengenai contacts lens K-pop ni..SHARE!

p/s: berhati-hati yew semua...share sekadar peringatan untuk semua=)

20 comments

17 March 2013 at 00:48

Ish mengelikan / Nasib baik tak pakai

17 March 2013 at 00:52

euuwww...gelinya...thanks for the info...=)

17 March 2013 at 00:55

nasib baik. saya tak minat contact lens. tp minat kpop. hehe

17 March 2013 at 00:58

Credit kat awak. :) http://arinalola.blogspot.com/2013/03/bahaya-k-pop-contacts-lens.html

17 March 2013 at 00:58

pakai je mata ori. kan senang kan ;)

17 March 2013 at 01:12

amaigad! can't imagine

17 March 2013 at 01:39

Sy pakai contact lenses tapi tak guna yang korea. But still bila tgk cmni takut pulak nak pakai

17 March 2013 at 02:05

eee. ape yang dalam mata dia tuh?

17 March 2013 at 02:57

gelinya...pakai ajelah spec

17 March 2013 at 04:10

seramnya...

17 March 2013 at 05:37

eee..gelinya tgk..

17 March 2013 at 07:51

Takutnyaaaaaa ;( Nasib baik lama dah tak pakai lens ni.. Pakai spec je sekarang :)

17 March 2013 at 08:14

ya Allah teruknya..heee..tak payah pakaila sahabat2 ku semua..ish3

17 March 2013 at 09:09

macam siput jek.. rasa mcm nak gigit gigit je mata dia tu sebab geram ..wuwuwu

17 March 2013 at 11:01

kalau nak pakai kena dapatkan nasihat doktor dulu....bukan semua mata boleh pakai

18 March 2013 at 02:01

eeiii geli lah tgk. tapi kesian jugak. baru berangan nak pakai lens. seramm

18 March 2013 at 05:56

da lama xpakai.. selesa pkai spek.. ngeri je kan

21 March 2013 at 05:19

Apa tu? Mcm ulat je :o

31 March 2013 at 10:30

serammm..haha..xyah la gna bnda2 gini.eiii

7 October 2013 at 08:19

ulat ker tuh ?? ehehe , cy pown pengguna CL :D

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^