Home » » Awas!! Buku Panduan Solat Mirip Islam oleh Kristian Ortodok Syria

Awas!! Buku Panduan Solat Mirip Islam oleh Kristian Ortodok Syria

!Assalamualaikum!


Perhatian kepada semua umat Islam..baru-baru ini sebilangan pihak Kristian Ortodok Syria telah menerbitkan sebuah buku panduan solat yang bertajuk "Shalat Rabbaniyah" yang ditulis oleh Ignatius Bambang Soetawan.

Buku ini menerangkan tentang solat dan ayat yang dibaca pun hampir dengan ayat Al-Quran! Cara diorang solat dan pakaian dalam solat pun mirip orang Islam seperti berjilbab, bejubah dan berkopiah. Perkara ini amat dirisaukan oleh umat Islam sejagat.



MOHON SHARE

p/s: hati-hati ye semua..sekarang ni macam-macam benda diorang ni nak memesongkan akidah umat Islam

8 comments

28 March 2013 at 00:15

hish.. bhaya tuh...

28 March 2013 at 01:20

apa yg membezakan yang dorang orang 2 org kristian ke islam?

28 March 2013 at 01:37

anasir2 buruk mcm ne sedaya upaya merosakkan akidah umat ISlam

28 March 2013 at 02:10

tq share psl ni ..

28 March 2013 at 03:23

@iu-hazirah
cara sujud diorang lain..bacaan solat diorang wlaupom lebih kurang dgn islam..tp ttap ade lainnya..yang pasti diorang bukan Islam

28 March 2013 at 08:05

nak copy entry ni tau :)

28 March 2013 at 20:58

nice sharing sis..kena ambil berat ni..tak boleh nak pandang ringan

29 March 2013 at 07:21

Baru2 dekat Penang..Edar kitab bible yang kecil dekat murid2 sekolah rendah..Allah..takutnya. Kena berhati2 ni.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^