Home » » "Aku Kah Insan Malang?"

"Aku Kah Insan Malang?"

!Assalamualaikum!

Kita selalu tak bersyukur dengan apa yang kita ada kan?selalu je jeles dengan orang lain yang lebih dari kita...tapi kita tak sedar sebenarnya ramai lagi yang kurang dari kita...ramai lagi yang kurang dari kita..ramai lagi yang sengsara dari kita...ramai lagi yang malang dari kita..yakinlah..kita lebih bernasib baik.

Gunakan sedikit air yang ade

Tidur beralaskan tanah

sedihnye tengok yang ni!!

p/s: ciyes aku rasa nak nangis tengok gambar-gambar ni..*mood:belajar bersyukur*

5 comments

8 March 2013 at 20:15

syukur dengan apa yang kita ada skang.. :)

8 March 2013 at 21:06

Kadang2 Allah sengaja bagi mata kita nampak kekurangan orang lain untuk kita lebih menghargai diri kita sendiri.. Alhamdulillah.. :)

8 March 2013 at 21:39

syukur la dengan nikmat yg allah bagi.
kalo allah nak tarik kejap je.
say alhamdulillah :)

8 March 2013 at 22:28

nice entry,,sy prnh rasa x bersyukur dan x nak sujud syukur,, :(

8 March 2013 at 22:51

Ya Allah..kesiannya adik tu..betul..menangis tengok keadaan dia. Bersyukur lah kita, banyak nikmat yang kita dapat.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^