Home » » Akibat Biar Anak Atas Motor Yang Enjin Masih Hidup!

Akibat Biar Anak Atas Motor Yang Enjin Masih Hidup!

!Assalamualaikum!

Kebanyakkan mak ayah pada zaman sekarang ni kurang memberi perhatian kepada anak-anak mereka..tu lah terjadinya anak hilanglah, anak diculiklah..dan ni kes dibiarkan anak atas motor sambil enjin hidup!!huishhh kecian budak ni..diatas kecuaian ayah dia, dia pulak yang kena.


Berhati-hatilah wahai parents semua...jangan disebabkan kecuaian kita pada hari ni, anak kita merana pada masa yang akan datang..kita mampu mengubah! be positive always^____^

p/s: budak-budak ni suka mencuba benda baru..jadi selalulah perhatikan diorang..

14 comments

16 March 2013 at 04:03

Aduhai... Ape kesudahan budak tu yer... Harap harap okay la hendaknya... haihhh boleh jadik jugak bende macam ni.

16 March 2013 at 05:21

Apa la jadi dgn bdk tu..

16 March 2013 at 05:50

hadoi boleh pulak jadi cenggini :o

16 March 2013 at 05:51

Huhu..kesiannya dgn budak tu... Huhu

16 March 2013 at 06:04

Ya Allah sadisnyaa :'(

16 March 2013 at 06:12

bijak sgt x tutup enjin tu apesal..-.-

16 March 2013 at 06:12

ya ampun....takut tengok.....

16 March 2013 at 06:18

bahaya nye.. tinggal camtu jee >.<
kesian budak tu..

16 March 2013 at 07:14

Tak patut sebenarnya..harap janganlah ada ibu bapa yang abaikan anak2 kecil mereka macam tu.

16 March 2013 at 07:32

Tak payah amek lesen motor budak tu. Dah pandai bwk motor. Haha. Dasyat2.

16 March 2013 at 08:26

dulu mase kecik Nawwar selalu mimpi kena tinggal dengan adik2 dalam kete. pastu kete gerak sendiri XD

16 March 2013 at 10:22

alahai punya la malas nak matikan enjin....harap dapat jadikan teladan dari peristiwa ni....

16 March 2013 at 22:43

ya allah, kesian nya adk tu. nasib dia tak apa2. :)

14 July 2013 at 03:00

Ya Allah.. macam mana dengan budak tue yek.. ish3..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^