Home » » "1st Give Away Love LIMITED EDITION by cci"

"1st Give Away Love LIMITED EDITION by cci"

!Assalamualaikum!


Pelukis doodle femes memes cci sedang menganjurkan segmen best..hee..dah lame duk usha blog cci yang dipenuhi dengan doodle yang cumeeyy ciptaan cci sendiri..tak payah tengok jauh-jauh..tengok banner segmen kat atas ni..comey kan??alangkah bahagianya kalau dapat doodle secomey tuh..hehe

Tak dapat dinafikan ramai yang join segmen cci ni..tapi aku berharap sangat dapat watermark atau pom header buatan cci sendiri..*tak tidow malamlah kalau dapat nih*..kehkeh..owhh lupa nak bagitau cci jugak ada ambek tempahan buat doodle taw..sesiapa yang suke doodle tomey-tomey ni..cci lah pilihan terbaik=)

Putih-putih melati,Merah-merah delima,Entry dah siap ni cci,Mohon diterima.

p/s: meh pakat join segmen cci ni..*klik banner comey untuk join*


2 comments

28 March 2013 at 00:46

amboi.. femes ker.. ngee.. x lyk di gelar sebegitu.. mueheh..

tq join n gud luck.. n pujian tu hargai sangat tau.. weeeeee

1 April 2013 at 12:11

nantikan keputusannya http://ccicutedollylicious.blogspot.com/2013/03/tamat-1st-give-away-love-limited.html

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^