Home » Rupabentuk Coklat Yang Unik

Rupabentuk Coklat Yang Unik

!Assalamualaikum!

Suka makan coklat tak?aku ni hantu makan coklat taw..tapi kan..kalau rupa coklat tuh macam bentuk ayam ke..ikan ke...katak ke...agak-agak korang rase nak makan jugak ke??tapi rupa coklat yang aku nak tunjuk ni bukan rupa binatang..tapiiiiiiiiiiiii


cedap ke coklat ni?kehkeh

siapa nak??sedia untuk dihantar

semangat diorang buat kan

tadaaaaaa
p/s: macam besi buruk jew aku tengok....bahahahaha

12 comments

18 February 2013 at 01:05

MwahahaHAA!!! Serius mcam besi buruk kot.. Ngehh3.. Unik btol owg skunk ni reka2 bentuk makanan.. Hahaa..

#Kreatif & Inovatif is good 4 life n carier.. PIECE YOO! :)

18 February 2013 at 01:39

A'aa... memang macam besi buruk.....

18 February 2013 at 01:41

tu baru kreatif.. haha..

18 February 2013 at 02:58

Wah... Ney klu wt prank best ney... haha~

18 February 2013 at 04:06

hehe siap berkarat tu...geli pulak nak makan....

18 February 2013 at 04:39

rasa mcm tak lalu la plak nak makan..hehe

18 February 2013 at 04:43

suka cokelat tapi xsanggup mkan spanar &plbagai...hahak~

18 February 2013 at 07:15

huhu, aha mcm besi buruk

18 February 2013 at 13:28

hehe..betul lah sebiji macam besi buruk..tak lalu nak makan..hehe.

19 February 2013 at 03:51

sebijik besi berkarat... BERKARAT hokeyhh nak makan memang tak lalu laa hoho...

19 February 2013 at 07:17

macam xlalu je ..dorg salut2 kan? ke coklat full? :D

6 March 2013 at 08:05

kelakar pn ade . haha

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^