Home » , » Rumah Rihanna Bernilai 12 Juta

Rumah Rihanna Bernilai 12 Juta

!Assalamualaikum!

Rihanna baru jew beli sebuah rumah di Pasific Palisades, Los Angeles yang bernilai 12 juta dolar!!bukan 12 juta Malaysia yew..hee..jom kite jenguk rumah si Rihanna ni.

besar siottt

pandangan daari atas

ofkoslah ade kolam renang

in da house
sumber

p/s: fuhhh..kaye bebenor si Rihanna ni kan...*suara power gaji pom mantoplah*..heee

12 comments

14 February 2013 at 02:56

Macam tak tersusun jer, tapi comel sangat ^^,

14 February 2013 at 03:00

12 juta dollar kalau convert sini memang banyak jumlahnya tu... erks...tapi kalau rumah besar2 tinggal sorang2 seriau pun ada...

14 February 2013 at 03:01

alaa .. nak jugak rumah besar macam ni ^.^

14 February 2013 at 03:32

cantik rmh dia. tp kalo rmh besar tak ramai penghuninya, takut gak.

jom terjah sini: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

14 February 2013 at 04:32

bestnye jadi rihanna..nak beli apa pun boleh ^_^

14 February 2013 at 05:23

fuh, ada 7eleven x kat dalam umah dia.huhu kalau hana dapat umah mcm ni. 2 3 hari duk umah pun xpa.

14 February 2013 at 05:29

uma besar2 mmg best, tp nak mngemas nye...aduhhh..sian bibik dia..huhu

14 February 2013 at 05:40

Hurm.besar nyee...Kalaula sye jadi mcm Rihanna.Sye tk buat rumah besarw-besarw cm nih.Kalau rmai family stay kt rumah Rihanna mesti best kan

14 February 2013 at 05:49

aih..x mmpu la .bermewah sgt ni payah

14 February 2013 at 06:38

besar gedabak 2! tak mampu la kita..

14 February 2013 at 07:12

fuhh giler lah..rumah idaman ramai tuh..bestnyaaa..=D

14 July 2013 at 03:05

eh... kalau hujan camne pulak tu? haha..

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^