Home » Review Blog: noraqilah johari

Review Blog: noraqilah johari



Blog pink dan berbunga-bunga..memang comeyyy sangat blog noraqilah johari ni....gaya penulisan aqilah amat menarik bagi aku...macam gaya seorang penulis novel pom ade...memang best...ayat-ayat yang ditulis menusuk kalbulah..*over ke?*....hihihi

Macam-macam citer ada kat blog aqilah nih haa...citer tentang kehidupan seharian beliau pom ade...eh...kire diary dia jugaklah kan??rugiii korang tak pergi bacer taw...tak nak ke usha-usha belog si cik mek molek aqilah nih?? ^___^

Apa lagi yang ditunggu dan dinanti...perlu ke termenung lagik??jangan tunggu lama-lama...jomlah serbu ke blog aqilah johari ni untuk melihat sendirik kebesttsan belog beliau*kebestssann pom ade*...kehkeh...jommmm!*tonyoh header untuk terjah*

p/s: alhamdullilah..ramai yang sewa tapak di blog ni..hee..aqilah adalah salah sorang darinya..nak sewa jugak?PM aku kat SINI yew..=)

4 comments

23 February 2013 at 08:17

http://itsmetira.blogspot.com/2013/02/segmen-bloglist-march.html

join jom . hehe . harap sudi

23 February 2013 at 08:45

ok BK terjah si dia

24 February 2013 at 00:55

Done terjah...memang cantik header dia..menawan kalbu.hehe.

25 February 2013 at 06:53

besnyer dpt direview..tahniah untuk dia...


*ct nk sewa buln 4 nti..hehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^