Home » » Review blog follower 1330

Review blog follower 1330



Malam yang sepi n membowink kan ni...aku rase macam nak review blog orang..tapi tak tahu nak review blog sape..so, aku tengoklah jumlah follower aku tuh..ehhh macam best jew no 1330...hehe....jadi ape lagi..aku pom mereviewlah follower aku ni..

ciap higlight lagik

Follower yang bertuah ni bernama ziqa nuar...belog dia banyak menceritakan pasal kehidupan seharian dia...best jugak aku bacer tadi...hee....aku rase dia ni newbie...jomlah support belog dia..jangan lupe follow sekali yew...*tekan header atas untuk serbu*

p/s: siape lagi nak kene review??hee...*kalau aku rajin nanti aku review ok*



4 comments

1 February 2013 at 09:01

TAHNIAH !!

keep blogging !

1 February 2013 at 09:06

haha bestnya bertuah die :D

1 February 2013 at 09:13

wah rmainyerr....ct pon xsmpai ribu lg..hehe...tahniah2..review ct pulak...hahaha *xmalu =.="

1 February 2013 at 22:50

dah 1.3K..banyaknyaa..:0

Post a Comment

Terima kasih sebab komen..^_^

Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^